Wednesday, April 5, 2017

WW #149 | Don't Break Someone's Heart


salam wordless Wednesday. Jangan patahkan hati seseorang. kesian dia, sebab dia cuma ada 1 je hati. kalau dah patah hati, habis lah. so, be consider, jangan patahkan hati. patahkan tulang dia.! muahahahaha!!!

14 comments:

  1. HMM BETUL SGT TU PHA IS SAKITNYA DILUKAI

    ReplyDelete
  2. erk...patahkan tulang....ganash nye....kihkihkih....

    ReplyDelete
  3. Patah hati, lumpuh jiwa hehee :)

    ReplyDelete
  4. Patah hati tu biasanya kesilapan sendiri. Mereka yg tak tau menilai suasana. Terharap-harap.

    Kenapa nak ditunggu lagi di meja makan bila hati tak dihidang lagi.

    ReplyDelete
  5. patah hati - asam garam dunia pencintaan..

    ReplyDelete
  6. karang x bleh nk jalan susah jg sbb tulang da remuk hahaha

    ReplyDelete
  7. Kesian. tapi takpelah masih ada penawarnya cuma kita perlu rajin cari dan usahakan untuk sembuh cia..cia..cia..

    ReplyDelete
  8. Patah hati? Mcm mana tu..sakit hati tahulah eheeh

    ReplyDelete
  9. Jangan sampai tulang kita yang dipatahkan sudah, kekekekeke.

    ReplyDelete