31.12.10

Disclaimer


©Hak cipta terpelihara. Blog Hikayat Budak Pening ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat dan cerita yang diluahkan di blog Hikayat Budak Pening ini adalah dari diri penulis sendiri, tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika dinyatakan sebaliknya.

Setiap entri yang tersiar di blog Hikayat Budak Pening ini dihasilkan untuk tujuan perkongsian. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun harus dikreditkan kepada Hikayat Budak Pening untuk memudahkan proses rujukan.

Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersial, atau untuk tujuan yang tidak baik, setiap bahagian daripada blog Hikayat Budak Pening ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin Penulis terlebih dahulu.

Penulis tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kesilapan atau ketinggalan dalam maklumat dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kerugian, kecederaan, atau kerosakan daripada paparan atau menggunakan maklumat di blog ini.

Pendapat penulis dan penafian ini tidak semestinya kekal. ianya boleh berubah dari masa ke semasa bergantung kepada keadaan semasa. 

Pha is

No comments:

Post a Comment