Skip to main content

WW #97 | Tak Sepanjang Cintaku


Comments

  1. hahaha. ada jugak lori gini :P

    ReplyDelete
  2. tudiiiiaaaa...nampak keciknye kepala lori..punya la panjang..hhahaha

    ReplyDelete
  3. hahahahahha.macam macam hal la lori ni
    datang mengisi tabung

    ReplyDelete
  4. hahaha... sempat lagi menconteng kat belakang lori.

    ReplyDelete
  5. Cinta dia panjang ker... hehehe... ada saiz plak ek... :D

    ReplyDelete
  6. sapa lah yg rajin sgt buat tu ... adeh .

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. lori x jiwang, yg jiwang pemandu lori tu.. hehehe

      Delete
  8. didedikasikan kepada isteri tersayang pemandu tu lah tu.. ;)

    ReplyDelete
  9. hahaha...jiwang betul pemandu nie..hehehehe

    p/s: exam week ker bro??Good Luck ehh.. :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. hahaha..pemandu lori ni memang jiwang..

    ReplyDelete
  11. panjangnya cinta dia tu......Smart header..hihihih

    ReplyDelete
  12. Jiwang karat brader driver lori ni. Hehe

    ReplyDelete
  13. miahaha.. xD

    btw, cantiklah header tu. minggu exam ehhh..gud luckkk!!! :D

    ReplyDelete
  14. hahahaaa.. pom bolehh lah .. kelakorrrr ehh

    ReplyDelete
  15. haaha.. oppss.. header tuh powerr lahh ! =D iolss dah hbiss exam .yeah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah.. saya pun baru je habis.. :)

      Delete
  16. Yang penting keselamatan itu lebih penting. Berhati-hatilah.

    ReplyDelete
  17. bagus jugak pemandu lori ni..hahaha..jiwang boleh buat pemandu kt blakang tergelak..

    ReplyDelete
  18. Angkara siapakah ini.........???

    ReplyDelete
  19. salam menabung~ :)

    wow ~ romantisnya

    ReplyDelete
  20. Siap ada no. plat pendaftaran lori BLN 9282, boleh kesan siapa pemilik lori di JPJ :)

    ReplyDelete
  21. hahaha ! mau mengekek ketawa sorang2 dalam kereta kalau jumpa lori ni..

    ReplyDelete
  22. Rasa nak gelak la .. sebab tu tgk lori ni lagi sekali hahahhaa ..

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal