WW #97 | Tak Sepanjang Cintaku - Hikayat Budak Pening Hikayat Budak Pening: WW #97 | Tak Sepanjang Cintaku

11.6.14

WW #97 | Tak Sepanjang Cintaku


43 comments:

  1. tudiiiiaaaa...nampak keciknye kepala lori..punya la panjang..hhahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahahha.macam macam hal la lori ni
    datang mengisi tabung

    ReplyDelete
  3. hahaha... sempat lagi menconteng kat belakang lori.

    ReplyDelete
  4. Cinta dia panjang ker... hehehe... ada saiz plak ek... :D

    ReplyDelete
  5. sapa lah yg rajin sgt buat tu ... adeh .

    ReplyDelete
  6. HAHA . Jiwangnya lori ni :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. lori x jiwang, yg jiwang pemandu lori tu.. hehehe

      Delete
  7. didedikasikan kepada isteri tersayang pemandu tu lah tu.. ;)

    ReplyDelete
  8. hahaha...jiwang betul pemandu nie..hehehehe

    p/s: exam week ker bro??Good Luck ehh.. :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. hahaha..pemandu lori ni memang jiwang..

    ReplyDelete
  10. panjangnya cinta dia tu......Smart header..hihihih

    ReplyDelete
  11. Jiwang karat brader driver lori ni. Hehe

    ReplyDelete
  12. miahaha.. xD

    btw, cantiklah header tu. minggu exam ehhh..gud luckkk!!! :D

    ReplyDelete
  13. hahahaaa.. pom bolehh lah .. kelakorrrr ehh

    ReplyDelete
  14. haaha.. oppss.. header tuh powerr lahh ! =D iolss dah hbiss exam .yeah

    ReplyDelete
  15. Yang penting keselamatan itu lebih penting. Berhati-hatilah.

    ReplyDelete
  16. bagus jugak pemandu lori ni..hahaha..jiwang boleh buat pemandu kt blakang tergelak..

    ReplyDelete
  17. Angkara siapakah ini.........???

    ReplyDelete
  18. salam menabung~ :)

    wow ~ romantisnya

    ReplyDelete
  19. Siap ada no. plat pendaftaran lori BLN 9282, boleh kesan siapa pemilik lori di JPJ :)

    ReplyDelete
  20. hahaha ! mau mengekek ketawa sorang2 dalam kereta kalau jumpa lori ni..

    ReplyDelete
  21. Rasa nak gelak la .. sebab tu tgk lori ni lagi sekali hahahhaa ..

    ReplyDelete

Hikayat Budak Pening © . Designed by MaisarahSidi.com