Wednesday, January 15, 2014

WW #77 | Motif Bergambar


53 comments:

  1. hihihihi.. harap2 diri ini tidak tergolong dlm kategori org yg riak

    ReplyDelete
  2. Pakaian dah baik dah, tapi niat tu, tak baik...

    ReplyDelete
  3. Pakaian bukan cerminan sebenar keperibadian... Hanya Allah yg mengetahui.

    ReplyDelete
  4. lama dah xupload gambar kat fb or blog..hehe

    ReplyDelete
  5. Terima kasih Pha is..peringatan untuk diri sendiri...

    ReplyDelete
  6. kebaikan jgn disia2kan dengan riak.

    ReplyDelete
  7. kalau upload kat blog macamana yer?? hehe :p

    ReplyDelete
  8. kecantikan, kesempurnaan menenangkan jiwa memandangnya...tapi duk tayang selalu hilang auranya...

    ReplyDelete
  9. Segalanya biar ikhlas....sekadar nk menunjuk jgn....

    ReplyDelete
  10. tiap kali nak upload gambar mesti terfikir kesan disebaliknya.. sudahnya tak banyak pun gambar yang berjaya diupload.. hehehe..

    ReplyDelete
  11. Semoga kita semua terhindar dari melakukan dgn niat sedemikian... nauzubillah.. salam rabu Pha Is.. :)

    ReplyDelete
  12. Assalammualaikum...pha,

    mendalam maksud gambar nie... xper buat apa janji ikhlas kerana Allah..

    mselim3

    ReplyDelete
  13. mesej yang disampaikan sangat jelas.. semoga kita tak tergolong di kalangan orang yang sebegitu..

    ReplyDelete
  14. apa-apa benda yang kita lakukan niat tu yang paling penting..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  15. niat dan pemakaian perlu seiring..tak gitu? hehe

    ReplyDelete
  16. jauhi sikap riak...yang penting niat seseorang

    ReplyDelete
  17. Kadang2 kita sendiri gagal astikan niat sebenarnya apa kan?

    ReplyDelete
  18. niat tu yg penting..tepuk dada tanya iman.. :)

    ReplyDelete
  19. setuju tu....kadang-kadang kita mudah lupa.....

    ReplyDelete
  20. kesian dia.. baru nak menunjuk dah kena ceramah. hehehe..

    ReplyDelete
  21. akk takut nak upload gambar sendiri... jarang sgt upload...kesannya kita tak tahu kan...

    ReplyDelete
  22. mendalam maksud n3 ni yer ! tq share

    ReplyDelete
  23. riak, menunjuk-nunjuk..bahaya tu

    ReplyDelete
  24. Mintak dijauhkan ya..jaga diri hiasi peribadi!!!

    ReplyDelete