WW #77 | Motif Bergambar


Comments

  1. hihihihi.. harap2 diri ini tidak tergolong dlm kategori org yg riak

    ReplyDelete
  2. ya allah... niat dah terpesong tu...

    ReplyDelete
  3. Pakaian dah baik dah, tapi niat tu, tak baik...

    ReplyDelete
  4. Pakaian bukan cerminan sebenar keperibadian... Hanya Allah yg mengetahui.

    ReplyDelete
  5. lama dah xupload gambar kat fb or blog..hehe

    ReplyDelete
  6. Terima kasih Pha is..peringatan untuk diri sendiri...

    ReplyDelete
  7. kebaikan jgn disia2kan dengan riak.

    ReplyDelete
  8. kalau upload kat blog macamana yer?? hehe :p

    ReplyDelete
  9. kecantikan, kesempurnaan menenangkan jiwa memandangnya...tapi duk tayang selalu hilang auranya...

    ReplyDelete
  10. Segalanya biar ikhlas....sekadar nk menunjuk jgn....

    ReplyDelete
  11. tiap kali nak upload gambar mesti terfikir kesan disebaliknya.. sudahnya tak banyak pun gambar yang berjaya diupload.. hehehe..

    ReplyDelete
  12. Semoga kita semua terhindar dari melakukan dgn niat sedemikian... nauzubillah.. salam rabu Pha Is.. :)

    ReplyDelete
  13. Assalammualaikum...pha,

    mendalam maksud gambar nie... xper buat apa janji ikhlas kerana Allah..

    mselim3

    ReplyDelete
  14. biasanya kita macam tu lah. hehe :P

    ReplyDelete
  15. mesej yang disampaikan sangat jelas.. semoga kita tak tergolong di kalangan orang yang sebegitu..

    ReplyDelete
  16. apa-apa benda yang kita lakukan niat tu yang paling penting..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  17. nawaitu. itu yang penting. :)

    ReplyDelete
  18. niat dan pemakaian perlu seiring..tak gitu? hehe

    ReplyDelete
  19. jauhi sikap riak...yang penting niat seseorang

    ReplyDelete
  20. Kadang2 kita sendiri gagal astikan niat sebenarnya apa kan?

    ReplyDelete
  21. niat tu yg penting..tepuk dada tanya iman.. :)

    ReplyDelete
  22. setuju tu....kadang-kadang kita mudah lupa.....

    ReplyDelete
  23. kesian dia.. baru nak menunjuk dah kena ceramah. hehehe..

    ReplyDelete
  24. akk takut nak upload gambar sendiri... jarang sgt upload...kesannya kita tak tahu kan...

    ReplyDelete
  25. mendalam maksud n3 ni yer ! tq share

    ReplyDelete
  26. riak, menunjuk-nunjuk..bahaya tu

    ReplyDelete
  27. Mintak dijauhkan ya..jaga diri hiasi peribadi!!!

    ReplyDelete
  28. hehehe.. semoga org2 ini insaf ya

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Maintenance Yamaha YZF R25