Skip to main content

WW #76 | Jihad Nafsu

kartun muslimah, mujahadah melawan nafsu, cinta, couple islamic, zina hati


p/s : just short update. minggu ni exam. minggu dpn baru boleh balas kunjungan..

Comments

  1. realiti skrg..btw best of luck untuk exam bro!

    ReplyDelete
  2. Nanti Allah bagi yang terbaik buat kita...

    ReplyDelete
  3. thanks share Pha is...all the best jwb exam...

    ReplyDelete
  4. Bernikahlah... pasti doa juga akan berubah, itulah hikmah perkahwinan.

    ReplyDelete
  5. silaplah sy..dulu doa mcm yg 1st tu..tp masa tu dah nak kawen pun..tuggu hari je.. * sy xbtunang, terus nikah je*

    ReplyDelete
  6. Mudah2an diberi kebaikan & hikmah diatas segala kejadian yg berlaku.. aamiin..

    ReplyDelete
  7. err. haha nie baru betul2 jihad :)

    ReplyDelete
  8. kalau tengah asyik masyuk bercinta, itulah realitinya manusia, berdoa setiap masa nak kahwin dengan kekasihnya...

    ReplyDelete
  9. Adaa... tapi tak seramai doa yang pertama.. :D

    ReplyDelete
  10. Akak dengan en. suami tak bertunang.. terus nikah.. dan moga hubungan ni kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendakNYA. Begitu juga kengkawan semua..

    ReplyDelete
  11. setuju!! hehee. good luck ntuk exam tu. pulun habis2 okey. hee

    ReplyDelete
  12. OMG so true!! Hahhahahah kantoi. Goodluck Pha Is! :D

    ReplyDelete
  13. betul tu.. semoga berjaya untuk exam itu..

    ReplyDelete
  14. peringatan yg bagus,, gudluck for ur exam pha is.. :)

    ReplyDelete
  15. Kita patut meletakkan cinta yang pertama kepada DIA.
    Nice entry and good luck exam. :)

    ReplyDelete
  16. AMIN.. Ya Allah, kabulkanlah doaku. Kasihanilah aku... )':

    ReplyDelete
  17. Exactly Pha is...moga tak terus lalai kan!!!

    ReplyDelete
  18. Pha Is,

    Semoga hati terang dan tangan cekap laju menulis semasa menjawab soalan periksa (walaupun mata pejam mengantuk :) )

    ReplyDelete
  19. Selamat menjawab soalan ;) Ida doakan yang terbaik untuk mu ;)

    ReplyDelete
  20. Terima kasih. Perkongsian berguna..

    ReplyDelete
  21. nice sharing.. lama x singgah sini. Munirah pun baru je habis exam.. :)

    ReplyDelete
  22. Thanks for the share....

    Pss...exam dh abis erk? Brp lmer cuti sem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuti sem sebulan lebih.. skrg dah start sem baru..

      Delete
  23. sangat setuju dengan illustration nie...terbaekk!!!!

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  24. macam mana dengan exam?.. ok tak :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi