Saturday, May 25, 2013

jejak kerachut 2 : permandangan

untuk ke pantai kerachut dari pintu masuk taman negara pulau pinang, kita boleh pilih 2 jalan. kami pilih jalan melalui sungai tukun sebab disitu ada titian kanopi (ala-ala jambatan gantung antara pokok-pokok dalam hutan)


sepanjang perjalanan, banyak jugak gambar yang diambil, terutamanya gambar alam sekitar. si izzah tak habis-habis dok sebut, kenapa dia tak bawak DSLR kawan dia tu, sebab permandangan kat sini, cantik-cantik.

last-last, ambil gambar dengan kamera henset pun jadi la. 







picture credit to izzah syahmina

kat bawah ni pulak, picture jeti di pantai kerachut by jemey nikong, sifu aku bab photoghaphy. dulu dia dah pernah pergi situ.

bersambung.....


previously : 





6 comments:

  1. pic last tu macam sesuai buat photoshot kahwin ja...cantik kot..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pic last tu otai photografi yg ambik.. sbb tu lawa.. hehehe

      Delete
  2. takpe bro, pakai kamera henset kalau nak cantik, tetap cantik jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehla.. terdesak.. tapi x bleh lawan kalau pkai dslr la..

      Delete
  3. janji ada gambar kenangan.. ;)

    ReplyDelete