Skip to main content

Bancian Jantina

toilet symbol
lelaki dan wanita

berdasarkan entri aku sebelum ni yang bertajuk "Mereka Rajin Komen Episod 2", ramai perasan yang semua top 10 pengomen blog aku adalah dari kalangan wanita. aku sendiri pun sebenarnya baru terperasan.

so, kalau betul blog aku ni majoriti pengunjungnya adalah dari golongan hawa, aku nak check plak berapa peratus perbezaan antara pengunjung lelaki dan perempuan.

bukannya apa, kalau dah memnag ramai sangat pengunjung perempuan, mungkin aku perlu tukar sikit pendekatan blog aku ni.

so, kepada semua pengunjung blog ini, aku nak mintak tolong sikit untuk klik kat ruangan poll kat atas entri ni. poll yang bertajuk "Bancian : Apakah Jantina Anda?". klik jantina anda, kemudian tekan button "vote".

thanks.. segala kerjasama anda amatlah dihargai...


maa'ssalamah,

Pha is

Comments

  1. dah vote..
    ternyata perempuan lebih bnyak berkungjung di sini ye..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nmpaknya macam tu lah..
      anyway, thanks...

      Delete
  2. perempuan dia banyak perasaan. so kena cari medium yang selamat untuk diluahkan. salah satunya blog. agaknya lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat blog x pe.. jgn kat fb... nnti org meluat.. blog sendiri, x de org nk marah.. hehehe

      Delete
  3. Pha Is,
    Boleh tukar undi tak?
    Aku rasa aku lelaki.
    Tapi orang rumah aku kata aku macam pompuan ~ suka merajuk!
    hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bleh plak.. hahaha.. tu la, kuat merajuk lagi...

      Delete
  4. Replies
    1. biasa la kalau perempuan lebih ramai dari lelaki.. akhir zaman.. hehehe

      Delete
  5. dah vote jugak...tukar pendekatan? Ok jugak tu..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...
      tapi, walaupun pengunjung perempuan ramai tara manapun, tak bleh girlish sangat.. nanti hilang macho...

      Delete
  6. saya seorang gadis #lari tajuk jap. hahaha

    ReplyDelete
  7. dah vote..perempuan memang ramai dlm dunia blogging nie nak dibandingkan dgn lelaki..sebab perempuan nie rajin menulis kot..hehe..:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks..
      mungkin jugak.. penulis novel pon banyak perempuan...

      Delete
  8. ok. nanti aku vote bro. hehe. aku lelaki kan? eh. hehe

    ReplyDelete
  9. rasanya lelaki tak berapa minat sangat kot dalam bidang blog2 ni so memang majoriti perempuan jela yang selalu main blog.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi berdasarkan polls tu, x de la beza zangat % antara laki ngan pompuan.. mungkin laki malas nk komen kot. hehehe

      Delete
  10. ada jugak yang baca tapi tak tinggalkan komen.. ;)
    silent reader.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah... heheh.. kadg2 pha is pon jd silent reader gak..

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal