Saturday, October 20, 2012

Majlis Silaturrahim Ummah

baru tadi, sambil makan bersama kawan-kawan kat restoran nasi kandar subaidah, kami didatangi seorang pemuda. dia bagi satu flyers mengenai sebuah program yang bakal dijalankan 28 Oktober ini.

malangnya, masa tu aku sudah di kelantan. jadi, dah aku tak dapat pergi, apa salahnya aku sebarkan benda ni. so, sapa orang penang yang free, boleh la pergi.


program : Majlis Silaturrahim Ummah,
Anjuran : Penang Muslim Network
Tarikh : 28 Oktober 2012
Hari : Ahad
Masa : 6.30 ptg - 11.00 mlm
Tempat : Speaker Corner Padang Kota Lama (Esplanade)

maa'ssalamah, 

Pha is



  

6 comments:

  1. waa...mesti amat berguna..even jue jauh,,tp niat tu ada..dpt juga kan pahala.

    Thanks share pha is.

    kat kelantan,belikan ole2 ye..
    take care

    ReplyDelete
  2. so orang2 penang..pakat ramai2 g sana na..hehe

    ReplyDelete
  3. semoga program sebegini dibuat setiap tahun.

    ReplyDelete