Tuesday, October 2, 2012

Kajian di Malaysia | Antara Asap Ubat Nyamuk Dan Rokok


pertama sekali, macam mana entah "kajian" orang Malaysia boleh ada kat dalam surat khabar kat India. betul ke kajian ni? yang kedua, eja nama Malaysia pon silap. MALYASIA..!!!!

sumber 
The Times of India : One mosquito coil equals 100 cigarettes (22 Sep, 2011)


maa'ssalamah,
Pha is


10 comments:

  1. typo error kot..
    mesia terkenal jugak kat india kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaysia kan terkenal seantero dunia.. hehehe

      Delete
  2. haha. typo tu. maybe wartawan pelatih. hekhek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. silap sikit, mesti keje pelatih.. hahaha

      Delete
  3. Typo lah tu. hehe. hebat jugak eh research mesia sampai ke India.

    ReplyDelete
  4. silap ek? negara lain kut...tak pun saja nak cari publisiti...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de lah.. mmg malaysia.. dah cari dah, mmg x de pon negara nama malyasia... heheh

      Delete
  5. eh..seriyes ke ni?
    kat kampung saya, diorang selalu pakai ubat nyamuk yang berasap ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah la... dah cari dah kajian ni. tapi x jumpa pon yg kata 10 kali lebih bahaya dari rokok.. kalau kajian kata asap ubat nyamuk tu bahaya, ada la....

      Delete