Skip to main content

segmen | Bloglist HASRULHASSAN.COM

sebuah segmen dari Encik Hasrul Hassan a.k.a HH. boleh klik sini untuk join. terhad kepada 200 blog terawal. (harap2 sempat la)

rasanya aku agak dah lama mengikuti blog HH ni. semenjak beliau belum berhijrah kearah 'blog informasi' lagi. tak rugi kalau korang letakkan blog beliau dalam bloglist korang, sebab nanti akan ada banyak maklumat-maklumat baru berkenaan dunia blog ni yang boleh korang baca dan belajar.

maa'ssalamah, 

Pha is

Comments

  1. Replies
    1. yer la... dapat tahu segmen ni pon dari blog ko jugak... hehehe..hmm.. mcm mna la aku bleh terlepas pandang sblom ni...

      Delete
  2. dari segmen yang sama
    sambil2 tu
    jom join JOM SINGGAH GIVEAWAY
    http://www.jomsinggah.com/2012/09/4th-jom-singgah-anniversary-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam sejahtera.. datang dari segmen yang sama.. Maaf sebab lambat buat sesi berkenalan.. ^_^. saya Owner blog INFINITY. salam perkenalan

    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

    ReplyDelete
  4. datang sini dari segmen yang sama...

    http://www.mialiana.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi