cerpen : feri tsunami

bagi yg belom tahu, baru2 ni, masa amaran tsunami dikeluarkan, masa tu sebenarnya aku ada kat tengah2 lautan. atas feri dari langkawi ke penang. cuak tu jangan cakap la.. dah terbayang dah dalam kepala aku ni macam mana la aku nak buat kalau tsunami datang.

tapi, alhamdulillah, tak ada apa-apa. semuanya selamat. bila dah sampai penang, terus aku buat cerpen. cerita pengalaman aku masa kat atas feri tu. macam2 yang berlaku. bagi yang belum baca, kalau nak baca, boleh klik kat link kat bawah ni. saja aku buat banyak part, sebab panjang sikit ceritanya. so, layan je la...


feri tsunami :




Pha is




Comments

Post a Comment