Skip to main content

reunion oh reunion...



pagi ni sepatutnya ader reunion ngan geng budak sekolah aku. geng budak "mashoor". lokasinya di sungai sedim. pi mandi-manda. tapi malangnya aku tak pi. sedih betoi.

walaupon aku dah simpan dah siap2 tarikh ni untuk program reunion kali ni, sampai tak joint program2 yang lain. sampai tak jadi joint program bakti siswa kat Yan, Kedah.

tapi sayangnya aku tak dapat pi reunion. semuanya disebabkan aku tak ader seluar..!!!! yes. korang tak silap baca. aku tak ader seluar..!!!!

sekarang ni kat umah aku 24 jam pakai kain pelekat. seluar yang selalu aku pakai kat USM aku dah simpan dalam stor desasiswa. dan seluar yang kat umah aku ni ader 2-3 helai ja. tapi semuanya dah tak padan... hampeh betoi...

seluar yang aku bawak balik ialah seluar slack (kot2 adar pragram SANTUN time cuti ni), seluar uniform silat (ader demo time cuti ni), dan seluar yang aku pakai masa nak balik umah, tapi yang tu dah masok dalam katagory "kotor dan belum dibasuh".

sedih aku. tapi tak pe lah. selasa ni ader lagi reunion. tapi kali ni main futsal pulak. dan aku in bukan "budak bola". tak pe lah, kawan punya pasal, pi je lah. main tak main belakang kira. yang penting jumpa member. eratkan silaturrahim.

dan yang pasti, petang ni kuar cari seluar. beli banyak2. sebab malam ni pulak ader latihan demo silat kat umah persatuan. tak kan nak bersilat pakai kain..!!! hehehehe



Pha is

Comments

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal