Skip to main content

WW #128 | Amuk Merebut Pengantin Perempuan



acah-acah je.. untuk cerita penuh, nantikan entri esok.

Comments

  1. wah,hebatnye...haah kan...pha is kan belajar silat...bleh jemput nie untuk event...

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam dah tak lama je lagi nk dapat jemputan ni.. heheh

      Delete
  2. hehehe.. comel je tengok aksi ni.. ;)

    ReplyDelete
  3. Wah, ingatkan ada yang mengamuk betul tadi ^-^

    ReplyDelete
  4. nak keluarkan keris dah tu... hati-hati...

    ReplyDelete
  5. hahaha..rebut mcm mana pun hak org.heheheehe

    ReplyDelete
  6. Assalam Pha Is,
    hamboih3
    keris uols mana??? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tangan kosong je... boleh lawan dah.. hehe

      Delete
  7. ahakss...dah baca entri terkini so mmg dh x saspend

    ReplyDelete
  8. hahaha buat suspen jer.. apapun dah baca cerita sebenarnya dulu..

    ReplyDelete
  9. terbaca ekspedisi kenduri kawin dulu... hihihihihih... :D

    Sakan ya nak rebut pengantin pempuan tu... :P

    ReplyDelete
  10. amboii mana keris tu. hahaha
    groom relax ja

    ReplyDelete
  11. amboihhh kalau ye pon jgn laa kacau org punyaa.. dah sah2 tu..:p

    ReplyDelete
  12. hahaha ... bukan main lagi nak rebut orang punya yer :)

    ReplyDelete
  13. nasib baik keris palsu , cis ... hahahaaa

    ReplyDelete
  14. Berebut sangat, yang pengantin pompuan tu senyum je nmpk sngt xreal next time suh pengantin pompuan tu b'lakon sikit...

    ReplyDelete
  15. Kemain lagi dia nya acah-acah citer.. Dasat..

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal