Wednesday, August 5, 2015

WW #125 | Berkain Pelikat di KFC

pha is

p/s : dah lama tak ber-wordless wednesday

44 comments:

  1. awat xpakai baju melayu sekali... hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu nampak sangat baru balik surau.. kalau macam ni, bau nmpak macam jenis malas nk tukar seluar keluar rumah.. hehehe

      Delete
  2. Baru lelaki melayu terakhir hehehe

    ReplyDelete
  3. npk cam soleh je hehehe
    #kipidap

    ReplyDelete
  4. sejuk mata mak mentua datang, ekekkee
    rare niii

    ReplyDelete
  5. Bawu blik masjid le ni kn, ti jgn lupa jwb survey leh reedem seketul ayam......;-)

    ReplyDelete
  6. ikat kemas2 kain tu klo nk jln jauh hehehehe menantu pilihan sgt klo tmbah ngn kopiah lagi class uolls

    ReplyDelete
  7. Wah, bertambah kehensemannya ^-^

    ReplyDelete
  8. Jadi duta produk Wadimor ke? hehehe

    ReplyDelete
  9. Hahaha.. memang win la g KFC camnie...
    Barulah terserlah gaya jejaka idaman melaya..

    ReplyDelete
  10. baru balik SOLAT ke 'bang' hahahaha

    ReplyDelete
  11. ke seluar basah...so main capai je kain pelikat pastu kasut selipar jepun..org ingat tak berduit tapi berkepuk2 dalam bank....baru low profail hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. ha ah.. nnti nk pi beli superbike pakai macam ni la.. bajet org kampung xde duit, pastu belu superbike bayar cash.. hahaha

      Delete
  12. haha.. akak penah g kfc pakai telekung semayang..lepas balik terwih la..

    ReplyDelete
  13. nasib baik x terbarai ... heh heh heh

    ReplyDelete
  14. hahaha.. ibu jari ke atas. KFC kpala batas ke tepi kompleks kailan tu.

    ReplyDelete
  15. pasni try pakai baju melayu lengkap pegi kfc. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu banyak kali dah orang buat, masa hari raya.. hehehe

      Delete
  16. Assalam Pha Is
    haaaa
    pi naek moto tonggek kaaaaaaa???
    he3
    jenuh lipat kaen tu kang :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. xde la.. naik kereta adik..
      tapi kawan saya rilex je pi solat pakai kain pelikat naik moto FZ (jenis tangki minyak kat depan macam superbike)... cuma terselak sikit je la.. hehehe

      Delete
  17. hahaha nih baru balik dari masjid ke apa nih..

    ReplyDelete
  18. Pha Is,
    Teringat masa kecik dulu -- upah bersunat, dapat makan KFC... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. untung ler dapat upah makan kepci.. saya satau habuk pun tarak.. hahah

      Delete
  19. bagus betul jadi lelaki melayu terakhir.. hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...