Friday, July 17, 2015

Salam Aidilfitri 2015


Salam Aidilfitri. selamat hari raya buat semua pembaca blog Hikayat Budak Pening ini. hari raya nak kena pi beraya rumah orang. nanti bila ada masa aku pi "beraya" kat blog korang plak yer..

Salam Aidilfitri 2015


semoga keberkatan Ramadhan
agar kemuliaan Syawal
dapat manjadi mahar seorang hamba
untuk melamar cinta Tuhannya

salam aidilfitri
maaf zahir dan batin..

ikhlas dari,
Pha Is dan isteri

25 comments:

  1. selamat hari rya Pha Is :)
    #BloggerUtara

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Pha Is, jmptla beraya kt kg Cikna(parit Buntar) ajkla isteri skli ye, k la nk b'siap g Penang ni....;-)

    ReplyDelete
  3. salam idilfitri maaf zahir batin pha is n isteri kalau ada jgn disembunyi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde sembunyi apa2 aih.. terlajak tulis, then baru teringat bini xde lagi.. hehehe

      Delete
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri Pha Is...
    Lepas raya nie makan nasi minyak agaknyer ^-^

    ReplyDelete
  5. salam aidilfitri pha is.. maaf zahir & batin..

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya, maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete
  7. Aritu blk Penang ingt nk p raya umah phais tp ter pergi tgk transformer hihi

    ReplyDelete
  8. bahahaha yang ni yang nak gelak ni..
    dah macam Adun kawasan buat speech hari raya hahaha..
    kalo tngk kat billboard tepi2 jalan mesti ada..

    ada bakat tu Phais..

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya. kosong-kosong ya

    ReplyDelete
  10. Selamat hari raya aidilfitri juga... 0-0

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya ! dpt duit raya tak tahun ni. hehee

    ReplyDelete
  12. Assalam Pha Is,
    Selamat Hari Raya Aidilfitri naaaaaaaaaaa
    maaf zahir & batin

    #bloggerutara

    ReplyDelete
  13. salam..

    Lama tidak sini..rasanya tak lewat nak ucap selamat hari raya

    ReplyDelete
  14. selamat hari raya...amboi...Pha is & isteri tu...ehem2

    ReplyDelete
  15. Selamat hari raya Pha Is..mohon maaf jika ada komen2 yg terasa di hati ye..sis JM hanya bergurau so jgn simpan dalam hati..buang je jauh2

    ReplyDelete
  16. Pha Is dan Isteri katanya...x lama lagi rakan blogger dapat jemputan lah ye

    ReplyDelete
  17. hahaha galak nak berbini dah Pha Is ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk.. (-_-')
      tak galak mana pun.. hehehe

      Delete