Skip to main content

WW #98 | Yang Halal


hubungan yang halal, coklat haram


Comments

  1. Dah bersedia, segera bernikah untuk menghalalkan hubungan yang asalnya diharamkan.

    ReplyDelete
  2. Nikah jeh lah walaupun dengan mahar yang rendah dan ala kadar aje :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hahaha.. en truper kan ada.. hehehe

      Delete
  4. Jangan nakal-nakal sangat di alam maya ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. ni bukan dialog saya.. kawan punya..

      Delete
  5. Haha... sungguh mendalam tu, Pha Is... :)

    ReplyDelete
  6. Deep meaning...Selamat untuk pha is..he..he

    ReplyDelete
  7. ouch!ouch!ouch!mendalam sungguh..haha
    menabung huawei,promoted content dan u!umobile..ehehe

    ReplyDelete
  8. deep meaning...tunggu sampai seru, InsyaAllah, halal :P

    ReplyDelete
  9. hehehhe..bila2 pon boleh kalau dah bersedia mental dan fizikal...

    ReplyDelete
  10. Hahaha. Good idea to ask someone.

    ReplyDelete
  11. sedang berfikir jauh ya pha is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni bukan dialog saya.. kawan punya.. saya tolong share je.. hehehe

      Delete
  12. Hehehe dah kena KAWEN la ni Pha Is hehhee ..

    ReplyDelete
  13. tapi, jangan jadi macam cadbury juga. kejap haram kejap halal :D

    ReplyDelete
  14. saya da halal awak bila lagi phais? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sadisnya soalan.. hahahaha
      tahniah anyway.. hehehe

      Delete
  15. sweet... :)
    blogwalking sini.. :)

    ReplyDelete
  16. haha.. pertanyaan berlapik tu.. manis je tapi mendalammm

    ReplyDelete
  17. Hehe... Nak panggil kami makan nasi minyak kew?

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde la.. ni saya share kawan punya dialog.

      Delete
  18. mendalam sungguh maknanya tu..heehe

    ReplyDelete
  19. Waaa.. cepat2kan apa yg baik.. ^^

    ReplyDelete
  20. Eheem2x... apa pula jawapan sidia? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de sesiapa pun yg nk jadi 'si dia'.. ni kawan punya dialog, dia share kat IG... saya share kat sini.. hehehe

      Delete
  21. Hahaha...simple jer ayat. Tapi penuh tanda tanya dan jawapan. Hahahaha

    ReplyDelete
  22. tu cara melamar terbaru ke? hahaha.. klik petronas kat sini :)

    ReplyDelete
  23. Apakah maksud hahaha itu? Nak ke tak nak? hehe

    ReplyDelete
  24. semoga dipermudahkan segala urusan...aamiin...jangan tunggu lama-lama...^_^

    ReplyDelete
  25. mendalam sungguh ayat ni..hehehe..

    ReplyDelete
  26. adakah soalan melamar versi terbaru? hehe

    ReplyDelete
  27. wahh pertanyaan yang di tunggu2... cewah

    ReplyDelete
  28. tunggu jakim punya approval belum dapat lagi..hahahhaa

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  29. wahh..kaedah melamar style baru... :)

    ReplyDelete
  30. so apa lagi pha is...tp jgn jadi mcm cadbury lak..kejap halal kejap tak...

    nah..smart invest lg tuk dik pha is

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal