Skip to main content

kawan kahwin | Hisyam

kelmarin aku berpeluang menghadiri jemputan kenduri kahwin member 1 skolah menengah, Muhammad Nurhisyam B. Musa dan pasangannya Nur Akmal Bt. Adzmi. tak sempat nak bergambar sekali, so, aku ciplak gambar orang je.. hehe

nurhisyam, nurakmal, rantau panjang
dari kiri : Nurakmal, Azril Hafifi(a.k.a Bomb), Afiq Zamir, Hisyam
photographer : Bomb
uploader : Afiq Zamir

tahniah buat hisyam dan pasangan. barokallahu lakuma wa baroka a'laikuma wa jamaa' bainakuma fil khair. semoga berbahagia hingga ke syurga. ameen..

asal member kahwin je, aku buat entri. nampak tak permainan aku disitu? hehehe.. bukannya apa, buat masa sekarang, cuma mampu berkongsi kegembiraan je bila lihat orang kahwin. aku dah semakin yakin dan dapat terima kenyataan yang masa aku lambat lagi.

hmmm.....



maa'ssalamah,
Pha is


anda mungkin juga meminati :
video nad zainal 'kampung girl' yang cun
tempat sevis kereta yang paling berbaloi.
menangi hadiah menarik seperti iPad Mini dari Sunsilk




Comments

  1. aduhai...ayat habis sentap lagi redha tu..hahaha...takpe...jodoh ada nnt...cuma lmbt sikit sampai...naik kapal laut barangkali :)

    ReplyDelete
  2. sapa la yg x nak kawin kan . cuma masa tu ada yg lambat , ada yg cepat . semoga pasangan engantin berbahagia hingga akhirnya ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ameen..

      yup.. smua org nk khawin.. yg dah kahwin pun ada yg nk kahwin lagi.. ehehehehe

      Delete
  3. semakin yakin dan dapat terima kenyataan. api kenapa part lasttu ada 'hmmmmm' heheh jgn marah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmmm je la.. sbb kita cuma merancang, tapi Dia yg menentukan.. kan..? hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. umur masih muda takpe la.. semua tu rahsia Allah juga kan..

      Delete
  5. Happy wedding untuk pengantin dalam gambar tu :)

    ReplyDelete
  6. haha ingat dah yakin masa untuk berkahwin sudah tiba hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de la.. makn yakin yg lmbat lagi boleh kahwin...

      Delete
  7. tahniah buat member
    alalala insyaAllah tak lama lg jodoh awak smpai k

    ReplyDelete
  8. rilex je pha is :)
    masa akan tiba
    jodoh rezki maut tu rhsia ALLAH
    just prepared ^_^
    slmt pngntin baru kwn pha is :)

    ReplyDelete
  9. tahniah buat kawan, xpa maw ada jodoh lepas ni pha plak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan lepas ni kot.. mungkin lepas lepas lepas lepas ni.. heheh

      Delete
    2. mesti lepas beli motor baru.. betul tak? hehe..

      Delete
    3. nmpaknya maca tu la... hehehe
      tapi kita cuma merancang, kan..? hehehe

      Delete
  10. Replies
    1. tu la pasal.. redha je sekarang ni..

      Delete
  11. tahniah dan selamat pengantin baru.. semoga diberkati oleh Allah selalu dan kekal bahagia hingga ke syurga.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr.. calon bini pun x nmpak lagi.. yg nmpak cuma calon moto je.. hehehe

      Delete
  12. takpelah.. slow2.. sampai masa nanti buatlah banyak entry dari sebelum, semasa dan selepas kahwin.. hehehe.. ;)

    psstt: sekarang akak jeling2 je blog.. nak singgah pun amik masa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. okay, time nk kahwin nnti publish setiap perkembangan untuk perkahwinan sendiri.. hehehe

      Delete
  13. hehe.. nampak2.. tak pe.. ader tu cume lambat dan cpt jer..

    ReplyDelete
  14. Kalau dah jodoh, tak kemana..seru datang, jadilah ia :)

    Blogwalking balas ni..tq ye.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah..
      thanks.. and u're welcome..

      Delete
  15. semalam pon sya p kenduri kawin member sekolah menengah yang kawin..:) pon tak sempat amik gambar bersama.,..

    ReplyDelete
  16. Alhamdulilla.. tahniah buat pasangan pengantin..
    p/s: akhirnya ada juga orang sedar kan beberapa bait ayat dalam entry Ros tu.. saja nak test reader perasan ke tak, benda yang sama Ros ulang?.. hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. owh.. saja nk tes.. igtkan tersilap tulis..

      Delete
  17. Cantiknyer pengantin perempuan.. Semoga pasangan bahagia hingga ke syurga

    ReplyDelete
  18. Tahniah buat pasangan pengantin...semoga kekal bahagia hingga ke jannah..

    ReplyDelete
  19. InsyaAllah , jodoh pasti bertemu :)

    ReplyDelete
  20. semoga mendapat jodoh yang baik Aamiin :)

    ReplyDelete
  21. tahniah buat pasangan kahwin tu
    moga bahagia hgg akhir hayat
    cantik penganti tu

    ReplyDelete
  22. Semoga pasangan pengantin berbahagia hingga akhirnya ...

    ReplyDelete
  23. semoga bahagia till jannah utk kawan pha is. :)

    #haha kawan hana pown ramai dah kawen siap dah ada anak lg. tapi hana ok je. sebab jodoh hana ALLAH dah aturkan Luh Mahfuz cuma sama ada jodoh tu cepat atau lambat je. jd pha is pown kena lah sabar. hik2. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.. tgh sabar dengan redha ni.. heheh

      Delete
  24. lelaki makin tua makin tinggi saham dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..? tak jugak.. bergantung kepada orang jugak.. hehehe

      Delete
  25. Tak salah pun kalau share kegembiraan org lain. Satu hari mesti sampai giliran tuan pulak. Hehehe

    ReplyDelete
  26. Wedding time ni..kenduri dimana-mana..tahniah untuk pengantin ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. panggilan kenduri kahwin banyak. dah cuti sekolah..

      Delete
  27. dah masuk musim orang kahwin sekarang nie.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. cuti sekolah ni, yg dah cukup umur nk kahwin, sibok nk kahwin, yg cukup umur nk khatan, takut nk khatan.. hehehe

      Delete
  28. nampak..nampak.. hehe.. tahniah kepada member nye.. :-)

    ReplyDelete
  29. Pasti akan ada yg terbaik buat Pha Is nnti.. apa pun, Tahniah kpd pasangan pengantin, semoga berbahagia dunia & akhirat.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  30. Rezeki dan Jodoh ditanganNYA... kita hambanya hanya perlu berdoa jer... :D
    Idah doakan semuga Pha Is di percepatkan jodohnya... dan diberikan pasangan yang soleh.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. kita cuma merancang, Dia yg menentukan..
      ameeeeennnnnn........ :)

      Delete
  31. tumpang gembira kan. tahniah utk psgn pengantin tu yer... Done nuffnang !

    ReplyDelete
  32. pstt pstt.. pha is bile?.. sile jemput yer >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah la kak.. nnti kalau masanya tiba, saya buat jemputan khas untuk blogger...

      Delete
  33. Sebagai pembaca blog ni, saya sekadar mampu doakan je la semoga Pha dipermudahkan urusan jodohnya tu nanti. Hehe.

    ReplyDelete
  34. Slmt pngantin baru tuk kawan yg bru kawen tu eh..

    Snggj dan folo pha is

    ReplyDelete
  35. Tahniah to your kawan.
    Nampak lah jugak permainan nya di situ. Haha

    ReplyDelete
  36. bile plak nak wat entry perkahwinan sendiri ni? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm.. tu la.. mcm x de harapan je nk buat dalam masa terdekat.. heheh

      Delete
  37. cuti sekolah bermula untuk majlis kenduri kahwin bermula

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. kenduri pun bertambah, majlis khatan pun bertambah..

      Delete
  38. Semoga kekal bahagia hingga ke syurga :)
    Ehem ! Pha Is x lama dah tu.. haha :)
    nampak tak permainannya di situ ? haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gaji Ahli Farmasi

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac