Skip to main content

WW #62 | Pengajian Kitab Riyadhus Solihin


ustaz asri, Dr maza, kelab golf perkhidmatan awam, bukit kiara KL, 26 oktober, onekuliahtv

maa'ssalamah,
Pha is

Comments

  1. Replies
    1. free la kot.. dah ditulis dalam poster tu.. :)

      Delete
  2. pha is pergi tak? terima kasih di atas perkongsian yang bermanfaat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh la... pha is tak dapat nk pergi.. so, pha is tolong sebarkan je la.. hehehe

      Delete
  3. sounds nice...nanti cuba tgk jadual kalau free...thanks share!

    ReplyDelete
  4. rasa xdpt nak pergi sebab jauh... thanks sharing

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la.. x dapat pergi jugak.. sekurang2nya, dapat share perkara ni.. kalau org yg tengok ni pergi, dapat gak saham sikit.. hehehe

      Delete
  5. Salam Pha is, have a blessed Wednesday and always :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam.. thanks.. and may u blessed too...

      Delete
  6. menarik ni... kalau free boleh la dtg :)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum pha....http://maszull.blogspot.com/2013/10/segmen-12-jam-bloglist-5-mialianacom.html

    ReplyDelete
  8. beznye kan fais kalau dekat teringin gak nak pg
    ilmu tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. tolong sebar je la yg mmpu.. ehhehe

      Delete
  9. Bestnye....ada rezki nk juga ke sana...

    ReplyDelete
  10. pengajian tidak boleh tinggal, salam blogging

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal