Bikin Dialog Gambar Minah Ni Kalau Nak Topup RM30

sebuah segmen dari shakira. klik gambar dibawah untuk join, sebelum 25 oktober 2013 jam 9.00 pagi.


setiap peserta diminta untuk menghasilkan sebuah dialog bagi gambar pertunangan diatas ni. dan kat bawah ni dialog dari aku :  

"ish... time ni la nak gatal kepala. tak pe tak pe. garu sambil cover ekjas tudung. mesti orang tak perasan."


maa'ssalamah,
Pha is

Comments

  1. ingat tadi HBP yg anjur segmen nih..hehe..
    btw good luck! =)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, x de la.. x de idea lagi nk anjurkan segmen..

      Delete
  2. haritu macam nak join, tapi tak terjoin jugak..whatever, gudluck!

    ReplyDelete
  3. Moga berjaya..
    Akak dak tak rajin nak join segmen.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks..
      pha is pun x de la rajin sangat.. sekali sekala je join segmen..

      Delete
  4. hahaha pandai buat dialog nie. gd luck pha is. :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. ayat akak pun terbaek jugak.. good luck jgak...

      Delete
  6. Selamat pagi..senarai peserta dah keluar ya :)

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/senarai-peserta-bikin-dialog-gambar.html

    ReplyDelete
  7. Salam berkunjung kembali. Dialog pha is pun style~ :)

    ReplyDelete
  8. hehe... dialog sempoi... gud luck...!

    ReplyDelete
  9. Tahulah hadiahnya topup bernilai RM30, ngam2 pula ada 30 peserta yang sudi join. RM1 soranglah nak? Haha gurau je. Thanks atas sokongan korang. Nantikan keputusannya ya. Good luck!

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/senarai-peserta-bikin-dialog-gambar.html

    ReplyDelete
  10. Perhatian semua, ada pertambahan hadiahlah :) Suka tak? Suka tak? Hehehe :)

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/pertambahan-hadiah.html

    ReplyDelete
  11. Siapa yang menang tu?? Huhu jom tengok :)

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/pemenang-bikin-dialog-gambar-minah-ni.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala.. x menang.. hmm.. x de rezeki..

      Delete

Post a Comment