Skip to main content

top referrer bloglist september

bulan september dah nak habis. jadi disini aku nak buat entri penghargaan kepada mereka yang sudi meletakkan blog Hikayat Budak Pening ni di bloglist masing-masing dan berjaya menumbangkan trafic tertinggi sepanjang bulan september.

mula-mula, jom lihat top 3 penyumbang trafic terbanyak ke blog Hikayat Budak Pening ini. statictic diperolehi melalui histat.com

1. Blog Mak Budak a.k.a Remaja Purba oleh kak aizamia3

aizamia3

2. blog Dunia Kecil oleh kak Mizz Aiza


3. CeRiTa SaNg PuTeRi by puteri airyn


antara penyumbang trafic yang lain melalui bloglist termasuklah

4. Hati Dan Bicaranya oleh HeNRieTTa JoSe
5. Seharum Kasturi oleh harumankasehvee
6. proses and dream by Izzah Syahmina
7. Kakcik Seroja by Kakcik 
8. Journal Of My Life by kak Nik Ros
9. Blog Mister Zarif byIncik Zarif
10. My Rainbow by aziela 

terima kasih kerana sudi meletakkan blog hikayat budak pening di bloglist korang. kepada yang letak tapi tak tersenarai, jangan bersedih. pha is juga menghargai korang. mana tahu bulan depan boleh masuk list top referrer. selamat mencuba.!

maa'ssalamah,
Pha is


Comments

  1. wahh tahniah kepada yg tersenarai.TB bile la agaknye ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana tahu, bulan depan boleh masuk senarai.. hehe

      Delete
  2. Tersenarai dah..
    Agak2 bila nak buat gathering agaknya.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk buat gathering pun, duduk jauh2... hmm..

      Delete
  3. Replies
    1. ada.. dah selalu datang, ada la.. hehehe

      Delete
  4. Alaaah I pun letak u dalam bloglist tau, tapi tak dapat nak sumbang banyak sebab blog I sendiri baper kerat jer visitornyer hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pe.. blog kak nastyna sentiasa ada dalam bloglist pha is.. hehe

      Delete
  5. Wah...rietta pown ada..maaf la sbuk sket mggu nie...xsmpat nk bw sgt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay la tuh.. still masuk dalam list.. kalau x sibuk, bleh terus naik no. 1 kot.. hehe

      Delete
  6. mrk nih mmg rajin terjah dan tgglkan komen ...

    ReplyDelete
  7. wow...helping each other utk menyumbang traffic is the best in blogging... ;)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. x pe.. bulan depan ada lagi.. insyaAllah...

      Delete
  9. Tahniah guys...keep supporting each other k..

    ReplyDelete
  10. wahhh nak jugak tersenarai. haha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.. bulan depan ada lagi.. mana tau bleh masuk plak.. heheh

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gaji Ahli Farmasi

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac