Skip to main content

Bilik 'Panas'




pha is    : nasib baik malam ni hujan. harap-harap malam ni tak panas macam semalam.

arip       : semalam panas ke?

pha is    : semalam hang tak rasa panas ka?

arip       : tak pun.

pha is    : aku semalam tak boleh tidur kot. panas. last-last tidur atas lantai je

arip       : entah. bilik aku biasa je. sebab bilik aku mengadap hutan kot.

pha is    : hmm... boleh jadi jugak. macam bilik aku dulu. rasa sejuk je, sebab mengadap hutan bukit belakang RST. sebab tu sejuk je rasa. tak macam sekarang. panas. tapi, aku rasa ada lagi satu sebab lain.

arip       : sebab apa?

pha is    : sebab bilik aku mengadap port orang dok dating malam-malam. kadang-kadang sampai pukul 2-3 pagi. sebab tu yang 'panas' kot.  


Pha is

Comments

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi