Wednesday, March 20, 2013

#WW 49 | dari kerana mata

you only see what you want to see, cat's eye. the all seeing eye. illuminati, one eye.

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.

30 comments:

  1. mcm citer hijab pulak yg dia bukak hijab nk nengok konon `alam lain'

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..? ntah.. x penah tengok lagi citer tuh...

      Delete
  2. Lihatlah keindahan ciptaan ilahi dan bersyukur kerana dikurniakan penglihatan...

    ReplyDelete
  3. aiyakkk.. mata tu menakutkan hokeys!

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..? hehehe... ala, baisa2 je..

      Delete
  4. tanpa bicara, hanya mata yg mentafsir segala

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu hanya mata sahaja yg menafsir, nnti boleh jadi silap tafsir. silap mata.. hehe

      Delete
  5. fuhh . bolat tak reti nak tafsir2 . kang tafsir natang lain . herher

    XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm quran la.. kalau tak cukup ilmu, boleh salah tafsir. so, kna tanya kepada mereka yg ahli, yg ada ilmu tafsir.. heheh

      Delete
  6. and u hear what u want to hear. hear hear hear....

    ReplyDelete
  7. mak aihhh...seramnya gambar mata tu..tanjat boboi....hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..? sampai mcm tu skali..? hehe

      Delete
  8. Replies
    1. macam tau-tau je maksud tersirat yg nk disampaikan.. hehehe

      Delete
  9. yeap...teringat tag line novel RAM....

    psss...yeap...bentuk hati, miang...tapi sedap dibuat asam pedas...hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu saya peminat RAM jugak.. tapi dah lama x baca novle2 beliau.. ini tag line utk novel yg mna satu yer..?

      psssst : ha ah... buat asam pedas pun sodap... hehehe

      Delete
  10. dr mata pelbagai spekulasi dan persepsi blh jadi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. kena pandai menilai... jgn percaya bulat2 apa yg dipandang, kerana pandangan mata boleh menipu.. hehehe

      eh, tetiba plak laju je keluar ayat macam kat atas tu.. hehehe

      Delete
  11. mata kucing
    rabu layan pic...pelbagai aneka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. rabu bleh rilex2 skit.. bw dgn santai, kalau malas baca entri bertaip pnjang2.. hehe

      Delete
  12. dari kerana mata..yg mempunyai kuasa~ ehhh heee:P

    ReplyDelete
  13. saya nak tengok benda yang best2 je, benda yang takbest takmau tengok..boleh ke macam tu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..? ikut suka la... mata cik sayidah, cik sayidah yg tentukan.. hehe

      Delete