PRU 13. come to papa...

alhamdulillah. dulu, ingatkan tak lepas.akhirnya, lepas jugak.

semakan pada 29 april

semakan semalam (25 mei)


mari lah mari
pergi mengundi
jangan lupa kewajipan
pada negara
lalalalal~~~~
MySpace
(sedang nyanyi dengan gumbiranya)



Pha is

Comments

  1. amboi happy dpt mengundi sampai menari2..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. heppy la.. exited ni.. pestime boleh mengundi, terus boleh undi kat PRU.. lalalla

      Delete
  2. TIA takleh g .. tadi gatai tangan nak check jugak .. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pe la... next pru nnti, boleh la tuh.. hehehe

      Delete
  3. ui semangat giler ko ek nk g mengundi,,ahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. aku kan mmg bersemangat patriotik lagi cintakan negara.. hahaha

      Delete
  4. pangkah lah dengan betul.. ekekeke (jgn pk apa2 ya :P)

    ReplyDelete
  5. saya pun dah daftar tapi masih tak tahu nak pangkah mana nanti.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. pangkahlah dengan hati yg ikhlas lagi murni.. hehehe...

      Delete
  6. pikiaq sejuta kali sebelum pangkah takut esok2 kena soal kat sana sebab apa tak pilih pemimpin yang betul . haha *lagak cam dah bulih mengundi*

    come to papa ? ooo mana papa nya ? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi.. gaya mcm penceramah bebas la pulak.. hahahha

      err.. ni ha... paPHA IS.. hehehe

      Delete
  7. Replies
    1. sabor2.. hehehe..nnti ada la kesempatan tu..

      Delete
  8. kali pertama - dah sarat nak bersalin
    kali kedua - kena demam campak
    kali ketiga - InsyaAllah akan pergi tahun ni.. ;)

    ReplyDelete
  9. haha.. tak lama lagi akan mengundilah kita semua. Mengundi dengan bijak.

    ReplyDelete

Post a Comment