Skip to main content

bila nama aku diseru


sedang asyik blogwalking, tiba-tiba terbaca satu entry dari Awan Nina yang bertajuk "Kami menggunakan penterjemah google". tersedak aku sebentar bila mula2 baca entry tu, sebab nama aku disebut disitu.



bila malam pulak, blogwalking lagi, tersedak lagi sekali, bila nama aku disebut lagi tapi oleh sang bidadari besi dalam entry beliau yg bertajuk "Permintaan Hati."


dalam satu hari, hari yang sama, 18 Mei, nama aku disebut-sebut sebanyak dua kali.





Pha is  

Comments

  1. AKU DAH AGAK DAH -..-
    memang pun , perasan jugak yang blog bidadari besi sebut nama pha is . pastu aku mcm terfikir , isk mesti dia bangga .
    tengok tengok betui HAHAHAHHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. mau tak bangga... kembang hidung kot... lubang sebalah kanan kembang sebab blog ko, lobang sebelah kiri kembang sebab blog bidadari besi.. hahahaha

      Delete
    2. seb bek ada dua ja lubang hidung .
      kalau 5 blog sebut pha is, tetap 2 lubang hidung ja kembang..
      kalau lagu tu , nak kembang jugak ah . malam ni dah dua blog sebut awan nina -..-

      Delete
    3. hahahaha...

      awat "hang" delet komen yg sebelum nih? hehehehe
      x pe.. hang pon boleh.. tak kisah.. sama2 org utara, sama2 orang "seberang".... hehehehe

      Delete
  2. AHAAHA! Bole pulak buat muka terkejut ehh?
    Tapi kejap!
    Kenapa SANG bidadari besi?
    Mcam cerita SANG knacil dan SANG buaya pulak :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. "bidadari besi" tu kan mcm nama "khayalan"... nama blog pulak "a story fall from the sky"... so, rasa mcm "bidadari besi" tu mcm

      bidadari "kayangan", turun dari langit, menyampaikan cerita..

      hahahahaha.... sbb tu letak "sang"... nk bagi nmpak macam "kayangan" dan "dongengan", mcm fairy tale la lebih kurg... contohnya, mcm "sang pujangga", "sang arjuna", atau nama novel karya ramlee awang murshid, "cinta sang ratu".... (n_n)

      Delete
    2. Saling berkait kan antara nama bidadari besi tu dengan tajuk? Cher tengok URL blog pulak. ilhamdarilangit.blogspot.com AHAAHA. Wahhh. ada unsur-2 kayangan lahhh. Ade orang pernah kutuk blog syaa taw. Dia kata blog syaa macam blog berangan. Fantasi je lebihh. Sentap hati mak jemahh ni tawww. AHAAHA

      Delete
    3. lorh.. mcm tu pulak... hmm.. biar la kat org nk kata apa.. skurang2nya bidadari besi ada stail dan cara penyampaian blog yg tersendiri, ada identiti tersendiri... itu kan dah cukup bagus... heheheh
      lagipon, fantasi pon best ape... (n_n)

      Delete
    4. Fantasi kan tak kacau orang lain. Dan fantasi selalunya semuanya indah. Realiti banyak yang pahit. Hooho! Btw, thanks taww nasihat tadi.

      Delete
  3. hehee .. memang perasaan kalau bidadari besi ada seru ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pon kebetulan je terserempak.. hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. hehehe... agak kembang la... cuma tak sampai semangkuk je... kalau tak, jadi kembang semangkuk... (n_n)

      Delete
  5. ye.. makin dikenali dan dicari.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. makin dicari..? boleh2.. makin dicari buat calon menantu.. hehehe

      Delete
  6. Replies
    1. seronok la jugak... lagipon,entry ni lebih kepada penghargaan buat diorang.. hehehe...

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gaji Ahli Farmasi

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal