Skip to main content

Hikayat Budak Pening di bloglist mereka 6


Entry “Hikayat Budak Pening di Bloglist Mereka” datang lagi..!

macam yang sebelum2 ni, entry ni khas bagi menghargai jasa2 mereka yang telah meletakkan blog Hikayat Budak Pening ni dalam bloglist di blog2 mereka. macam mana aku boleh tau? sebab diorang dah TERKANTOI melalui tafic source yang masuk ke blog aku ni.


untuk nak tahu mereka2 yang dah terkantoi sebelom ni, boleh tengok kat sini:

kali ni, senarai bloger terbaru yang baru terkantoi :





 A story falls from the sky
blogger : Bidadari Besi



 Senyum
blogger : CikMai


thanks semua...

Pha is



Comments

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal