Skip to main content

permataku cover by GVD [updated]


aku masuk youtube. ko hado...? hahahaha

thanks to shahrini. beliau la yang upload video rehesel aku tu ke youtube. tapi, ni video time rehesel je pon. bukannya time persembahan betol2. kalau time persembahan, rasanya ok lagi kot. hehehe.

Pha is



Comments

  1. Tahniah kepada sdr Pha Is.Kira ada potensi untuk menjadi pemusik/penyanyi yang baik diMalaysia hingga ke negara negara jiran yang lain.Memang benar persembahan hendak dibandingkan dengan malam persembahan tentunya lebih bagus ya.Sekira rekaman dibuat distudio,tentunya akan menjadi lebih baik top di Malaysia seperti Najwa latif dan Ana Raffali.Sebagai nasihatnya seorang teman studi mesti bagus juga ya. makasi assalammualaikum.

    ReplyDelete
  2. waa, betul la dayah kata suara ko sedap! :D
    lagi lagi? hahaha...;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg dayah cakap tu masa aku berzanji kat kmk dulu.. x de la sedap mana pon.. hehehe

      Delete
  3. baju Malam pendekar masuk u tube ker? hikhikhik *bangga sat :P

    ReplyDelete
  4. betul cakap Miss Guinea tuh, mmg sedap pun suara nya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk.. suara... hmm... walaupon asalnya nk tunjuk cara main darbuka je... hehehe

      Delete
    2. mana tau esuk2 kot2 leh wat freelance jadi cam hafiz hamidun ka kan :)

      haha anak nakan kita yang sekolah dekat Tamam tuh, dia pun dah blajat main benda nih ustazah Asni Mansor ajar. jeless ja kita tgk. :D

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gaji Ahli Farmasi

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal