Skip to main content

rahsia kejelitaan terbongkar.


fuh, ni yang membuatkan aku lebih bersemangat nak mendalami ilmu photoshop ni. lepas ni boleh la aku make up muka aku yang beghutu ni jadi hensem. hehehe

Pha is

Comments

  1. ohh photoshop, aku nak belajar photoshop tapi payoh sangat lah. haih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. blajar la slow2.. nnti boleh la tu.. ehehehe

      Delete
  2. pas dapt belajar photoshop dari kawan, terus makan pun tak kisah dah..sanggup berjaga lewat malam and pagi sebab suka .... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. memang mula2 masa tau edit sikit2 ni, ketagih sikit..

      Delete
  3. ooo..ptut la model nmpk cntik je

    ReplyDelete
  4. fuyoo!dasyat punyer..jd lps ni x heran kalo tngok model2 cntek smacam je dlm gmbr.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol2.. photoshop semua tuh.. hehehe

      Delete
  5. photoshop ni mmg gempak, aku pun tgh blaja dr internet je ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la.. tapi aku blajar kat kawan je... hehehe..

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal