Skip to main content

persediaan karnival waja diri


cameraman : Encik Azman


Sekarang ni tengah cuti semester, tapi aku masih lagi di USM. Sebabnya, bagi persediaan untuk pertandingan Karnival Waja Diri Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia (KWD PSSCM) yang bakal berlangsung di UKM.

Tahun lepas aku masuk gak. Tapi masa latihan rilex2 je. Latihan silat pon malam je. Siang tak buat apa2. Tapi tahun ni siap ada jadual latihan stamina lagi. pagi petang siang malam ada je latihan.  

Dalam 3 minggu ni mungkin aku akan (perasan) sibok sikit kot. Papepon, harap2 semuanya berjalan lancar. Harap2 tak jadi macam tahun lepas, ada yang terseliuh, retak, terbelah dagu masa latihan.

Harap2 kali ni semuanya ok. Amen..


Pha is

Comments

  1. bestfren dlu masuk silat, tpi sy tak, #ce sy ikot dlu, msti ada kelebihan kan?

    gud luck ye! #sape kamera man ni? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.. ada kelebihannya.. heheh
      ops.. lupa nk sertakan sekali ngan cameraman nya... hehehe
      tukang ambik gambar dan tuan empunya DSLR ialah encik azman, member aku.. hehehe

      Delete
  2. oh..geng psscm rupanya... ^_^ gud luck...

    ReplyDelete
  3. wow!!pandai silat eh. haha..btw, harap2 semuaaanya berjalan ngan lancar..kalau terseliuh bungkus kaki ngan OMS. kalau luka sapu flavine. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMS? lamak, aku blajaq farmasi tak khatam lagi la.. hehehe... flavin antiseptik kan?

      Delete
  4. hello..pengangkutan how? hihi..btw..cant wait to go and watch you all :) all the best! *standing aviation*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello... pengankutan tu untuk malam pendekar.. yg ni untuk karnival waja diri.. hehehe

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi