18.1.12

hikayat budak pening di bloglist mereka


Kali ni, aku nak buat 1 entry dedikasi khas buat blogger yang menyumbangkan traffic ke blog Hikayat Budak Pening ni, berdasarkan data dari histats.com. makna kata, blog aku tersenarai dalam bloglist mereka.

Antara blog2 tersebut ialah :


Blog ni jenis blog informatif. So, aku letak blog ni dalam bloglist aku, in case kalau aku kekurangan masa, boleh aku jimatan masa aku dengan melawat blog2 yang dalam bloglist aku je, kalau ada yang diupdate.

Then, ari tu, blogger ni ada tawarkan, yang beliau akan masukkan mana2 blog dalam bloglist beliau jika blog beliau tersenarai dalam bloglist blog tersebut.  Maka, tersenarai lah blog aku dalam bloglist Sembang Kosong.


Ok. Ni blog member aku si maimon. Maimon ni member aku kat usm. Aku kenal dia sebab dulu kami exco dalam persatuan silat. Since aku ni kawan beliau, memang patut pon blog aku ada dalam bloglist beliau. Kalau tak de, putus kawan.. hehehe.. tak de la.. gurau je.. jangan marah ye maimon...


Ok. Si Ckin ni baru sangat aku “kenal”. So, tak tau sangat pasal beliau mahupon pasal blog beliau.  Tapi aku agak terkejut bila blog aku tersenarai dalam bloglist beliau. Terharu aku.. hehe


Blog dari ShahzCudin. Blog ni pon best. Santai2. Dan aku pon agak terkejut bila blog aku tersenarai dalam bloglist beliau. Serius tak sangka.

*************


Dan mungkin ada lagi blog2 yang meletakkan blog aku dalam bloglist mereka. Tapi, sory la, aku tak dapat detect. Kecuali kalau ada traffic masuk, baru boleh aku tau. Dan kepada mereka2 yang berbuat demikian, jutaan terima kasih aku ucapkan.


Pha is



10 comments:

  1. Boleh trace traffic melalui nuffnang kan? Sebab traffic blog aku mostly dari readers dari blog ko..haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh2... cuma sekarang aku dah berpalin tadah ke advertlets.. hehehe...

      Delete
    2. oh...eh aku tak perasan pun. huhu.

      Delete
    3. sejak dari buka semester lagi aku tak boleh nak masuk dashboard nuffnang.. tak tau pasai apa.. tak kan usm dah block nuffnang kot.. heran aku.. hehehe
      sebab tu aku try advertlets pulak...

      Delete
  2. Replies
    1. thanks.. tapi Ct Mawa rajin komen kat sini... thanks...

      Delete
  3. wah!tak sangka tersenarai di sini.. ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... sbb sudi letakkan blog ni di bloglist..

      Delete
  4. ur most welcome ^_^ senang nak kunjung..

    ReplyDelete