Wednesday, November 23, 2011

ECG aku normal..!!!

tadi kami buat experiment pasai ECG (Electrocardiography). Benda ni nak tengok kadar activity elektrik yang dihasilkan oleh jantung. Sepatutnya, graf ECG tu macam ni, bagi seorang yang normal :

sumber


tapi,  aku punya graf pulak dapat macam ni :


macam mana la aku punya “T” tu boleh jadi besar sangat... tapi, kira normal la tuh. Tak kan nak sama 100%. Ye dok?

Pha is 

4 comments:

  1. @Ct Mawa erk..? kat mana yg tak paham tuh..? heheheh....

    ReplyDelete
  2. aku pun pnah buat benda ni masa 1st year..lupa dah

    best kan

    ReplyDelete
  3. @syimiekitty ha ah.. mmg best... dentist pakai bnde ni jugak ke?

    ReplyDelete