Skip to main content

ECG aku normal..!!!

tadi kami buat experiment pasai ECG (Electrocardiography). Benda ni nak tengok kadar activity elektrik yang dihasilkan oleh jantung. Sepatutnya, graf ECG tu macam ni, bagi seorang yang normal :

sumber


tapi,  aku punya graf pulak dapat macam ni :


macam mana la aku punya “T” tu boleh jadi besar sangat... tapi, kira normal la tuh. Tak kan nak sama 100%. Ye dok?

Pha is 

Comments

  1. @Ct Mawa erk..? kat mana yg tak paham tuh..? heheheh....

    ReplyDelete
  2. aku pun pnah buat benda ni masa 1st year..lupa dah

    best kan

    ReplyDelete
  3. @syimiekitty ha ah.. mmg best... dentist pakai bnde ni jugak ke?

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal