Skip to main content

azam baru


Semester baru dah nak mula. Sekejap je rasanya cuti yang hampir 4 bulan ni. tambah2 bagi mereka yang goyang kaki je kat rumah macam aku.

Jadi, seperti mana semester2 yang sebelom ni, mesti la kena ada azam baru untuk semester baru ni. tapi selalunya azam ni awal sem je hangat. Bila dah pertengahan sem, hangit..!!!
Mungkin masalahnya dulu aku Cuma berazam nak study sunguh2. Lepas tu keje. Then??? Aku tak rancang apa2 pon. So, Untuk apa aku bekerja? Nak kawen pon calon tak de lagi. Azam aku tu tergantung..!

Tapi, aku pasti yang azam aku kali ni mesti boleh pakai punya. Sebab kali ni objektif aku jelas..!!! tak macam sem2 yang lepas. Sebabnya, Kali ni, aku nk study sungguh2, nak grad tepat pada waktunya (tak nak extend) nak jadi ahli farmasi yang bertauliah cepat2, nak keja cepat2.

Lepas je dah komfom keje, aku nak cepat2 angkat Kawasaki ninja 250 r... hahahaha. Jelas kan objektif aku??? Lepas ni kena tampal banyak2 poster motor ni kat dalam bilik la nampaknya.. nak bagi naik semangat.!!!  


Chaiyok2..!!!! gambate..!!!



p/s : lagipon, mak dah bersuara, "lagi 2 tahun, mak nak bersara... biaq hangpa pulak yang sara mak.!!!!"
MySpace

Comments

  1. ha..dengar tu..jgn lupa sara mak..keh3

    ReplyDelete
  2. Sampai la ni, Pha Is tak habis study lagi. Rasanya dah lebih dua tahun mak tu bersara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nmpaknya macam tu la.. extent setahun.. tapi sekarang dah boleh grad.. Alhamdulillah..

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gaji Ahli Farmasi

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac