Tuesday, July 12, 2011

pasca bersih..

baru2 ni dah berlaku satu perbincangan antara ilmuan2 islam dan antara topic yang dibincangkan termasuklah berkenaan perhimpunan bersih 2.0.. antara yang terlibat dalam perbincangan ini termasuklah  :


  1. Ustaz Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri ( Mursyid Liqa’)
  2. Ustaz Dr Abdul Basit Abdul Rahman,
  3. Ustaz Dr Zahazan Muhammad,
  4. Ust Mohammad Nidzam Abdul Kadir,
  5. Ust Aizam Mas’ud,
  6. Ust Hasrizal Abdul Jamil,( saifulislam.com )
  7. Ustaz Dr. Khairuddin Aman Razali,
  8. Imam Muda Asyraf,( http://www.imamudasyraf.com )
  9. Ust Ramadhan Fitri,
  10. Ustaz Dr. Maszlee Malik,
  11. Ustaz Dr.Ahmad Wifaq Mokhtar,
  12. Ustaz Dr. Zaharuddin Abd Rahman ( Pengerusi / Moderator Liqa’)
  13. Ust Syed Mohd Norhisyam

setelah membuat timbang tara, maka perbincangan kali ini yang diwakili ustaz Zaharuddin Abd Rahman bersetuju menyatakan bahawa demonstrasi itu harus, provokasi itu haram.

untuk maklumat lebih lanjut, boleh tengok video ni :




2 comments:

  1. Hehe.. baru ingat nak wat entry tajuk yang sama.. nasib tak publish lagi.. err.. kena cari tajuk lain la.. :D

    lalala

    ReplyDelete
  2. ala.. tajuk je yg sama kan... x pe la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...