Skip to main content

cerita melayu.. episod 2

entry kali ni sambungan kepada entry "cerita melayu" yang lalu. 

setelah direkemen oleh beberapa orang pengomen seperti nani saad dan kak melur jelita berkenaan filem melayu, dan setelah aku terjumpa cerita "cun" dalam laptop aku, maka aku pon tengoklah cerita cun tersebut. (tetiba je terjumpa. heran aku. macam mana la boleh ada cerita tu dalam laptop aku.)


sebagai oghang utagha, bagi aku ceghita ni boleh tahan la.. lawak, romantik, "loklaq" , dan sebagainya. walalupon cerita ni tak termasuk dalam genre taste aku, tapi tak rugi la aku tengok. 

apa2 pon, ke-"loklaq"-kan cerita ni memang tak boleh blah. rasanya tu la bagi aku tarikan utamanya. so, thanks to nani saad dan kak melur jelita sebab rekemankan cerita ni. hehehe


Pha is

Comments

  1. xleh bla...layan citer cun...hahahahahhaha.....muahahahhaa....

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal