Selamat Hari Raya - Hikayat Budak Pening Hikayat Budak Pening: Selamat Hari Raya

17.5.21

Selamat Hari Raya


Betul la kata Iman Troye, pejam celik, pejam celik dah pun tiba kita di hari raya. Cepatnya masa berlalu, tak sedar pun. Bulan Ramadhan tahun ni pun rasa macam pantas betul. Sedar-sedar dah raya. 

Jadi, saja nak update blog, sambil di kesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir dan batin. Minal aidin wal faizin. 

تَقَبَّلَ اللَّهُ مِنَّا وَ مِنْكُمْ

“Semoga Allah menerima (puasa dan amalan) dari kami dan dari kalian”

Banyak perkara penting yang berlaku sejak dua menjak ni, terutamanya kemelut yang melanda Gaza yang semakin menjadi-jadi. 



sumber dan rujukan

Rasni (2020 Mei 23). Banyak Salah Paham Arti Taqabbalallahu Minna Wa Minkum di Idul Fitri, Cara Benar Balas Ucapan Itu. Tribun-Timur.com  Dipetik dari https://makassar.tribunnews.com/2020/05/23/banyak-salah-paham-arti-taqabbalallahu-minna-wa-minkum-di-idul-fitri-cara-benar-balas-ucapan-itu.

Musleh. Doa Qunut Nazilah. Dipetik dari http://www.musleh.edu.my/index.php/doa-qunut-nazilah


12 comments:

  1. Salam Aidilfitri. Apa sangat lah kan dugaan kita berbanding rakyat Palestin sana. Jom terus berdoa untuk mereka

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Faiz. Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  3. Salamidilfitri phais n famili maaf zahir batin

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya, Faiz..maaf zahir & batin..

    ReplyDelete
  5. Sekejap je dah Syawal ka..
    Selamat Hari Raya Aidilfitri..

    ReplyDelete
  6. salam aidilfitri bro,.. maaf zahir batin dari wak yg jauh dimata ., ;p

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya, Faiz..maaf zahir & batin..

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya, comel aih sikecik tu ☺️

    ReplyDelete

Hikayat Budak Pening © . Designed by MaisarahSidi.com