WW 103 | Baju Raya - Hikayat Budak Pening Hikayat Budak Pening: WW 103 | Baju Raya

6.8.14

WW 103 | Baju Raya

kami tak sedondon sebab perangai kami macam ragam

54 comments:

  1. hahaha... yg penting beraya bersama ! kannn

    ReplyDelete
  2. Xpe.. Yng pnting dpt beraya bersamakan? :)

    ReplyDelete
  3. Xpe.. Yng pnting dpt beraya bersamakan? :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya pha is...:)

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya Abang Pha Is :)

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya Pha Is :) Segak bergaya gituu :)

    ReplyDelete
  7. Xsama warna asal raya bersama dah cukup....tapi sama tema kan...okay juga tu...selamat hr raya pha is...

    ReplyDelete
  8. Bunda anak beranak pun tak pernah sedondon....ada yang tak suka ....boria katanya...

    ReplyDelete
  9. sama la kiter tahun nie tak sedondon... okay ajerr... janji raya... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sedondon takapa, yang penting hati ceria dan gembira

      Delete
  10. isi tabung raya nuff tuk pha is :D

    ReplyDelete
  11. walau tak sedondon tapi yang penting dapat bersama kaum keluarga di pagi raya.. ;)
    Selamat Hari Raya buat Pha Is dan keluarga..

    ReplyDelete
  12. Oklah tu Pha is..Salam 10 Syawal k..

    ReplyDelete
  13. Baju tak sedondon takpe, janji perangai sedondon. Hehe..

    ReplyDelete
  14. okalh tu..janji pakai baju..dari yang kat penang tu, pening pala..heheheh

    ReplyDelete
  15. walaupun tak sedondon tapi memang tahu adik beradik. muka ada iras2 :)

    ReplyDelete
  16. family aku pun tak sedondon tapi yang penting, raya bersama..hehehe

    Regards.
    -Strider-

    ReplyDelete
  17. tak sempat nak berposing raya ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  18. Wahh... salam singgah raya sini di Syawal yg ke 10.. yg penting, hari raya dpt merapatkan lagi hubungan keluarga, saudara & sahabat handai... :)

    ReplyDelete
  19. Singgah menabung Sony Experia untuk Pha Is

    ReplyDelete
  20. Takpe. Family kan. Mesti banyak ragam. Hhee.

    ReplyDelete
  21. sedondon tak penting sgt pha is..paling penting...semua berkumpul...menabung tuk pha is :)

    ReplyDelete
  22. Nice! Berjubah kita dihari raya...sunat tu!

    ReplyDelete
  23. Zumal pakai baju raya tahun lepas aje... Hehe ^_^

    ReplyDelete
  24. sejuk mata memandang .. huhuhu

    ReplyDelete
  25. Assalammualaikum... pha,

    selamat menyambut hari raya.. pha moga hubungan sesama kita semakin erat..

    mselim3

    ReplyDelete
  26. Salam syawal, bia xsama jnji beraya.. thn ni Cikna guna baju subsidi je sebab tailor balik kg awal....;-(

    ReplyDelete
  27. tak sama warna pakaian pun tak apa :) asalkan tetap bersama di hari raya :)

    ReplyDelete
  28. Selamat Hari Raya Pha Is... ^_^

    ReplyDelete
  29. Salam Syawal...tak sedondon xpe...yg penting semangat berkumpul dan berhari raya bersama...

    ReplyDelete
  30. mama baju raya pun tak sedondon, tak penting! asalkan dapat berkumpul memadai.. :)

    ReplyDelete
  31. Tgk dalam gambar tu, Pha Is macam Habib Ali Zainal Abidin lah :D

    ReplyDelete
  32. Ekekekekeke.. alasan yang bagus xD

    ReplyDelete
  33. family saya pun mcm tu.. x pernah sedondon.. hehehe

    ReplyDelete
  34. Assalam Pha Is...nak menabung sini jugak boleh?...kalau sedondon dah tak cantik..mcm ni baru warna warni di Aidilfitri

    ReplyDelete
  35. tema kalerful di pagi raya mmg meriah ;)

    ReplyDelete
  36. tak sedondon dakpe..masih ade lagi baju..bab bab pe'il jangan cakap kat sini

    ReplyDelete

Hikayat Budak Pening © . Designed by MaisarahSidi.com