1.7.11

GEGAR BLOG JULAI 2011

Santai Bersama BEN ASHAARI


Tulis apa saja yang boleh jadikan soalan pada contest akan datang nanti..?? yang ni aku kurang paham... bro ben ni nak SOALAN or JAWAPAN? 

sebab dia tak kata tulih "apa saja soalan" tapi "apa saja yang boleh dijadikan soalan".. ah, tulih je lah apa2 pon, kan...?

kalau nk soalan, aku bagi yang ni : tujuan berblog
kalau nk jawapan, aku bagi yang ni : untuk kenal someone dengan lebih dekat

boleh ke?.. ah, lantaklah.. 

p/s : sapa nk joint, kelik gambar bro ben yang tengah pakai baju kaler merah tuh...

36 comments:

  1. meh nak gegar sini..alang alang dah singgah...:)

    ReplyDelete
  2. cakk cakk!! yuhuuuuuuu alya dtg nieee nak gegar blog julai 2011, heheh selamat berkenalan.. :)

    http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

    ReplyDelete
  3. datang gegar sini dari blog abg ben..

    http://komputer-milikku.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

    ReplyDelete
  4. hi...

    makcik limah dtg gegar sini kejap..hahaha
    tq

    salamkenal

    ReplyDelete
  5. datang ni nak buat gegaran.heee

    ReplyDelete
  6. yana singgah dari segmen Abg Ben n follow awk sekali

    ReplyDelete
  7. gegar gegar gegar...ho yeah...!!!
    hehehe

    ReplyDelete
  8. gegar sini ahakkk..salam prkenalan

    ReplyDelete
  9. Salam perkenalan..gegar sini..:)

    ReplyDelete
  10. kasi gegar sama ini blog! ^^,

    http://monolog25.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-jun-2011.html

    ReplyDelete
  11. Datang gegar dini pula...salam kenal dan follow.

    ReplyDelete
  12. hey, datang sini nak GEGAR belog kamu.. feel free to hit me back yeah :)

    ada aku kesah

    ReplyDelete
  13. adoi... sakit kepala la... terus gegarkan blog nih..hehhehe...membalas kunjungan dan memfollow sebab nak ikut ke awan biru... :)

    ReplyDelete
  14. gegar sini jugak...:)

    ReplyDelete
  15. dooooooooommmmm !!!

    dtg GEGAR blog ni balek ... penim dah BW ..jauh lagi ni mau smpai nih :)

    ReplyDelete
  16. hey there .

    ame singgah dari Gegar Blog Julai 2011 Ben Ashaari . wishing you all the best and good luck ya .

    keep on blogging . and ohh , jemput singgah blog ame ya bila bila free . haha . :D

    and have a nice day ahead !

    ReplyDelete
  17. daatng sini untuk gegarkan blog anda bom gebabom....mari singgah & gegarkan blog saya pula bom gebabom haha http://cikitammanis.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. GB 072011...sini..gegar ucu ye

    ReplyDelete
  19. harloww..
    kite kasi gggeeegegarrrr !!

    hye !!
    merayap n lepak kat sini yaww...
    Nanti awk merayap n lepak la kat blog saya pulak taw..

    sy tunggu.. heeee ~ :)

    ReplyDelete
  20. hayyii..sory eva bawu dtg gegar..ehee..baru free ni

    ReplyDelete
  21. gegaran di sini ye,,hehe

    ReplyDelete
  22. gegarrrrkan belog awk....

    http://farieyna.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

    ReplyDelete
  23. as-salam..

    jom pakat pulun kasi gegaq.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  24. gegar awk balik..
    hehe :)
    follow me back k
    at my blog

    ReplyDelete
  25. Salam...

    Datang sini nak GEGAR belog awak...
    Salam perkenalan...

    Selalu-selalu singgah My Blog...

    -Adios-

    ReplyDelete
  26. kita kasi gegarr :D

    http://sukasukikawla.blogspot.com/2011/07/join-you-gegar-blog-julai-2011.html

    ReplyDelete
  27. slam perkenalan utk blogger2 semua...tumpang lalu...sila datang tempat say...:)
    http://novel-shima.blogspot.com/

    ReplyDelete