Sunday, January 10, 2016

Akhirnya Kau Milikku, Gadis Bertudung Biru


Akhirnya Kau Milikku, Gadis Bertudung Biru. sejak pertama kali aku melihat engkau, dengan tudung litup biru kau itu, hati aku dah terpikat. sungguh. sejak itu, sudah beberapa kali aku berusaha untuk menjadikan kau yang halal buat aku. tapi ternyata untuk mendapatkan engkau tak semudah yang aku sangka.

dah 3 kali lamaranku ditolak. dan aku tetap tak putus asa. akhirnya pada cubaan keempat kau angguk tanda setuju untuk menerima aku. saat itu, hanya Tuhan sahaja yang tahu betapa senangnya hati aku.

akhirnya, kau berjaya jadi milikku, wahai gadis bertudung biru. jual mahal betol kau yer..

Akhirnya Kau Milikku, Gadis Bertudung Biru










Alhamdulillah... kau telah selamat aku bawa pulang ke rumah untuk jumpa mak aku. dan mak aku nampaknya tak kata apa-apa, setuju sahaja dengan pilihan hati aku.


54 comments:

  1. yg depan tu , satgi merajuk la gamaknya ... ingatkan gadis yang berkaki dua ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau istri tua merajuk, tunggang isteri muda
      kalau dua2 merajuk, anak kawin tiga..

      hahaha

      Delete
  2. bila lagi nak dptkan gadis bertudung biru yg bernyawa? hehehehe

    ReplyDelete
  3. bertuahnya pha is dpt miliki gadis bertudung biru beroda dua ya...murah rezeki.

    ReplyDelete
  4. betuah betul pemilik gadis berbaju biru..biasa abang tunggang ke mana2 :)

    ReplyDelete
  5. laaa ingatkan betul dah gadis bertudung biru :D

    den tertipu..

    ReplyDelete
  6. hehehe.. dah agak dah.. mesti motor.. ;)
    Tahniahlah ye dapat awek baru.. ;)

    ReplyDelete
  7. tergesa2 nk bukak blog nk ucap tahniah kat phais. hahaaha semoga lepas ni dpt bertudung biru sunguh2 tau. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah.. semangat sungguh.. thanks.. amiin..

      Delete
  8. bertuahlah dapat gadis bertudung biru tu..ahaha..suspen jer...

    ReplyDelete
  9. bukan main lagi status pha is kan ... dah macam nak berbini ajer :p

    ReplyDelete
  10. Uhuksssss.. saba je la Pha Is ni! apa2pun Tahniah ye... sexy sungguh gadis bertudung biru mu ittew! huhuu

    ReplyDelete
  11. haha........kelakar la pha nie..

    cantik nye isteri baru..boleh la bawan jalan2 pusing2 kampung, bandar..(^_^)

    ReplyDelete
  12. Hamboi tajuk...
    Ingatkan apa la tadi...
    Rupanya ini.. sbar jelah..

    ReplyDelete
  13. hahaha...comel giler gadis bertudung biru ko bro..hopefully lepas nie ko jaga dia baik2..hahahaha...happy new year bro..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. hepy newyear.. lambat giler aku reply.. hahaha

      Delete
  14. fuyyooo... hehe.. tahniah pha is hajat kesampaian.. lepas ni gadis tudung pink pulak menyusul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik? mana tahu dia suka pink?

      Delete
    2. Teka2.. mana tau betui.. haha..

      Delete
    3. kita tengok nnti macam mana.. hehehe

      Delete
  15. alhamdulilah
    happy for uols
    jaga memolek na..
    :)

    ReplyDelete
  16. Gadis ker tu??? solid btui bodynyer..ape2 pon tahniah laa kat Pha Is..nanti bw gadis bertudung biru tu leklok naa..jgn ganaih2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha,,. dah calar merata dah gadis tu.. hmm..

      Delete
  17. alhamdullilah tercapai juga hasrat kan...

    ReplyDelete
  18. tahniah... pasni boleh merempit laju2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha.. laju2 pun bukan boleh pi mana..

      Delete
  19. Salam 2016 Pha Is... wahh tahniah.. alhamdulillah. Mesti tengah syok ride bini baru tu dari yg lama kan.. eh! lain macam pulak ayat tu huhu... Tahniah lagi sekali... :) :)

    ReplyDelete
  20. dapat dah yang diidamkan.. lagi cepatla sampai sepital macam ni.. hehe

    ReplyDelete
  21. tu dia.. pha is meng'ayat'.. kak aiza ingatkan gadis tudung biru mana tadi.. hehe..

    ReplyDelete
  22. siap nak pergi melamar lagi.. last2 sah jadi isteri.. hihi..

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah semoga dia yang solehah hehehe

    ReplyDelete
  24. kih kih kih..terkono den!!! nasib baik bukan bertudung PINK!!! pitam!

    ReplyDelete
  25. Tahniah ler tercapai juga hasrat :)

    ReplyDelete