WW #144 | Sama

Pha Is, pharmacist, farmasi, permit naoh
bapak orang


Faiz Zakaria, pharmacist, farmasi, permit naoh
anak orang 

salam wordless wednesday...
sempena tahun baru ni belanja selfie barang sekeping dua. hehehe...
#jangancakapabangtakpayung
#jangankecamsaya

Comments

  1. hehehe....dah boleh jadi bapak org dah ni....amin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg dah boleh jadi bapak org dah. tapi yg nak boleh jadi mak orangnya tak jumpa lagi.. hehehe

      Delete
  2. Kenapa selalu serious?
    #janganlahserious

    *Luqmanpodolski yang kata

    ReplyDelete
  3. Kacak bergaya tapi serius sgt wajah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk buat macam mana.. mmg natural nmpak macam tu..

      Delete
  4. pha is ada iras2 husband cousin sayalah.. hehe..

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. betol la tu.. x kan semakin x matang pulak.. hehehe

      Delete
  6. Tak lama lagi suami orang pula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita tengok nnti "x lama lagi " tu lama mana.. hehehe

      Delete
  7. acecececececececececece............

    ReplyDelete
  8. acecececececececececece............

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Maintenance Yamaha YZF R25