Skip to main content

WW #90 | Be Nice to Pharmacists



Comments

  1. makkk aiii..hahaha..kena hati2 pas ni...

    ReplyDelete
  2. Lepas ni komen pun wordless...takuttt....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah... tu dahsyat sangat.. hehehe

      Delete
  3. wah kemain lagi tapi pharmacist pha is ni berhati mulia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. bukan soal hati mulia or tak. tapi kalau patient asyik marah2 farmasi, pstu kalau farmasi tu tension, n buat keje pun tersilap, then yg nk bahayanya patient jugak.. heheh

      Delete
  4. Statement bukan main lagi ye..hehehe

    ReplyDelete
  5. errr...(keluar peluh kat dahi)..takut nih

    ReplyDelete
  6. Peh, seram sejuk baca statement ni. Hehe.

    ReplyDelete
  7. sampai macam tu ke??
    eh adik husna yg lpas spm tu pon nak amek pharmacy katanya..
    syg kan usm xde utk diploma..

    husna terjah jenis jeans terbaik!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. kalau farmasi rugi ambik kat diploma je.. better ambik degree terus..

      Delete
  8. Lain kali jumpa pharmacist, senyum dulu xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus2.. senyum kasi lebih sikit.. hehehe

      Delete
  9. adakah ia satu ugutan.. hehe... >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde la.. mana ada ugut... cuma nk mengingatkan.. hehehe

      Delete
  10. ni yang buat ecah semangat nk jadi farmasi..hehehe =p

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum Pha Is.. saya ok je dgn pharmacist ni hehee..

    ReplyDelete
  12. amboi...kena senyum2 selalu la .. ye tak...jgn senyum buat mistake gak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. insyaAllah.. kena buat betol2.. nyawa orang tu..

      Delete
  13. Emm...seram pula dengan kenyataan tu.

    ReplyDelete
  14. datang menabung di sini.. Darlie, Inti + Maxis :)

    ReplyDelete
  15. betul sangat lah tu..sebab kita pernah buat masa praktikal dulu..masa tu kita sebagai pelatih..yang prp pun ada buat..naye patient..huhu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal