WW #89 | Amaterasu




Post by Pha Is.

Comments

  1. Zumal ingatkan nak kasi meaning amaterasu tu, hehe... Sakit mata yer, moga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de la. bukan sakit mata pun.. sekadar pedih mata kejap gitu je..
      amaterasu tu, kalau orang yg tengok citer naruto, mesti diorg paham.. heheh

      Delete
  2. jgn digosok..nanti bertambah gatal dan sakit..kalau serius amik ubat kat farmasi..

    ReplyDelete
  3. sakit mata upanya...g la klinik ambik ubat...jgn jangkit kt orang lain sudah la... menabung di sini...ford, digi & clinique :) ...moga cepat sembuh pha is

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de lasakit mata pun.. cuma pedih sikit gitu je..
      thanks..

      Delete
  4. ha..ha.. terbaik ni bro..ni namaanya mata x ckup tido.
    mnabuung sini :P

    ReplyDelete
  5. Tak boleh tengok mata merah..terasa pedih dia...

    ReplyDelete
  6. aduh.. Ros tak boleh tengok mata merah.. terasa macam mata sendiri yang sakit..

    ReplyDelete
  7. amaterasu..heehe..
    click libress dan envy kt sini..hehe

    ReplyDelete
  8. errr...tu nama sakit mata ke pha is...igtkan perkataan jepun td tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr... amaterasu tu sejenis teknik ninjutsu yg digunakan oleh pemilik mata mangekyo sharingan dalam citer naruto.. bila dia guna teknik tu, mata dia akan keluar air mata darah disebabkan ia memerlukan cakra yg banyak, terlalu banyak sehingga membebankan mata.. hehe

      Delete
  9. dah jadik puak uchiha ke apa..hihihihhi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. akhirnya, ada jugak yg paham.. hehehe

      Delete
  10. ada dua maksud dari gambar di atas...sakit mata atau nak marah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de la.. bukan marah.. maksud tersirat, nk jadi macam sasuke dalam citer naruto yg boleh mengaktifkan mangekyo sharingan untuk mengeluarkan teknik api hitam yg diberi nama amaterasu.. hehehe

      Delete
  11. jangan berjangkit kat akak sudah.. ;)

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum... alaahai...Moga mata cepat baik...

    ReplyDelete
  13. Semoga cepat sembuh Pha Is.. sakit mata tambahan klu gatal mmg tak selesa btul lah...

    ReplyDelete
  14. kalau jd amaterasu ok gak...ada kuasa...tp kalau macam tu gayanya kene jumpa doktor la jwbnye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. x de la sakit mata pun.. tetiba masuk habuk gitu je.. tenyeh2, mata jadi merah, terus rasa feeling buat amaterasu. hehehe

      Delete
  15. Bahaya ni...takut berjangkit, hehe
    Semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  16. tu kalo merah jadi amaterasu. kalo pakai contact lense macam byakugan. huahuahua

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. tu kalau ada contac lense kaler putih..

      Delete
  17. Hehehe mcm2 nam la ..sakit mata kerr ??
    Kalau dah sakit mata tak der yg lain ler boleh di tuju ...
    G Klinik cepat2 laaa..

    ReplyDelete
  18. Sakit mata camni berjangkit kang...
    Pi klinik, dik...

    ReplyDelete
  19. wuuu~ lama tak tengok naruto . eh . hee..

    semoga cepat sembuh.. ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. yes, ada jugak geng naruto... ramai yg tak paham pasal ni..

      Delete
  20. amaterasu tu kuasa naruto ke? hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amaterasu tu kuasa yg dimiliki oleh pemilik mangekyo sharingan dalam citer naruto.. naruto x bleh buat teknik ni sbb dia x de mata sharingan..

      Delete
  21. Org kampung Nurul kate... mata merah sebab ngintai anak dara org mandiii!! aiyoooo .... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mana ada.. tu bukan kalau ketumbit ke..?

      Delete
  22. semoga cepat sembuh sakit mata tu pha is.. tabung semua keluar churp2..

    ReplyDelete
  23. haha lawak. singgah baca entri sambil isi tabung nuff & digi

    ReplyDelete
  24. tak suka pedih mata.. tak sedap duduk..
    lagi2 yg ada resdung nih..

    ReplyDelete
  25. Orang cakap penyakit mata ni boleh berjangkit.

    ReplyDelete
  26. Ubat sakit mata yang amat mudah, ambil sedikit madu lebah asli bancuh dengan air zam-zam dan kemudian titiskan ke dalam mata. Insya-Allah, sembuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. madu titiskan dalam mata..? macam sakit je..

      Delete

Post a Comment