Sunday, March 2, 2014

Top Referral Febuari 2014

jangan pening yer. semalam list untuk mereka yang rajin komen pada bulan febuari. list kali ni adalah mereka yang paling banyak menyumbangkan trafik ke blog Hikayat Budak Pening ni dari bloglist2 mereka. sumber statistik diperolehi dari Histats.com

so, jom terjah..

1. TintaSebuah kehidupan (http://duniakita94.blogspot.com/)


2. Kaki Travel Khairuddin (http://kakitravelkhairuddin.blogspot.com/)


3. Mizz Aiza (http://www.mizzaiza.com/)


4. Relaks Minda (http://relakssminda.blogspot.com/)

5. Blog mak Budak a.k.a Remaja Purba (http://aizamia3.blogspot.com/)

6. Krik (http://lifeisgreatwithme.blogspot.com/)

7. Dhia (http://dhiadirham.blogspot.com/)

8. Blog santai Bloglist (http://bsbloglist.blogspot.com/)

9. Keyla Azmi's (http://qileh.blogspot.com/)

10. Perjalanan Hidupku (http://cintasampaisyurgaabadi.blogspot.com/)

52 comments:

  1. alamak, mama takde lah.. sedihnya...tahniah buat mereka yang ternyata hebat

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada mereka dan Pha is.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Insha Allah kalau ada rezeki :)

      Delete
    2. Kalau dari blog ni ke blog saya adalah, tapi kalau dari blog saya ke blog ni entahlah.

      Delete
  4. tahniah buat yang tersenarai :)

    ReplyDelete
  5. Blog kita maintain..happy. Salam weekend Pha is..

    ReplyDelete
  6. Boleh zumal bw ke blog yg tersenarai tu :)

    ReplyDelete
  7. BLOG YG DIMINATI TENTU AKAN BANYAK MENYUMBANG TRAFIK BLOG...TAHNIAH YG TERSENARAI...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. haha.. ko ni tetiba je aktif balik.. blog aktif, Fb pun tetiba je aktif.. sebelum ni senyap menyepi..

      Delete
  9. pha is,,aku punye mane beb??hahaha sori weh lame tak terjah sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. jrang masuk, x de la dalam list. hehehe

      Delete
  10. nampak nama budak kecik (keyla) kat situ.. heheheh.. (:

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum..pha,

    tahniah kepada mereka yang tersenarai moga mereka sukses selalu ..

    mselim3

    ReplyDelete
  12. akak pun adajuga pha is? terima kasih di atas entri ini ya.. :D

    ReplyDelete
  13. kesemuanya blogger2 yang rajin.. tahniah.. :)

    ReplyDelete
  14. Tahniah kpd semua.. semoga terus berjaya... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  15. Eh! Ada dalam senarai le... Terima kasih bagi backlink :)

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum pha. wahh bestnya. taniah ye top referral ~~~

    ReplyDelete
  17. thniah kepada yg tersenarai..wahhh..bestnya^^

    ReplyDelete
  18. Congratulation kepada semua..rasanya majoriti kawan2 gak tu..tapi ada gak blog yang belum pernah singgah rasanya..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  19. tahniah buat mereka.. dorg nie mana blog sume dorg singgah.. terbaik lahh..

    ReplyDelete
  20. tahniah! diorg mmg rajin2 belaka..hehe..=)

    ReplyDelete
  21. Tahniah blogger2 yg tersenarai dan Tahniah kepada Pha Is juga.. :)

    ReplyDelete
  22. Tahniah utk yg tersenarai......;-)

    ReplyDelete
  23. Lupa nak ucap tahniah kat semua orang yang tersenarai. Nantikan senarai baru bulan depan, mungkin anda akan ada lagi dan mungkin akan disingkiri dan nama baru akan naik... Ke canne? Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi... hahaha..
      macam tu la lebih kurang.. heheh

      Delete
  24. masih ada dalam senarai rupanya.. ingatkan takde sebab akak agak sibuk kebelakangan ni.. huhuhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...