Skip to main content

WW #71 | batu seremban


Comments

  1. Replies
    1. x de la terrer sangat.. kalau terrer, dah dapat no.1 dah.. ni no. 3 je.. jheheheh

      Delete
  2. ambui kemain..pndai kee main smpi batu 10?hehehe

    ReplyDelete
  3. huiyoo...hebat main batu seremban ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hebat, dah dapat no.1 dah.. ni no. 3 je.. heheheh

      Delete
  4. Amboiiiii... Wordless Wednesday sampai gitu sekali ye? :)

    ReplyDelete
  5. Fuyooooo!!!Class r Pha Is..dah lama x main,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. boleh la sikit2.. no. 3 je yg mampu..

      Delete
  6. pergghh tahniah2. haha hana suka main game nie. jaguh dekat taman. meh kita try beat nak? haha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom.. kalau ada gathering nnti, kita lawan.. heheheh

      Delete
  7. Wahh.. terbaik ni.. lama dah x layan.. mmg nostalgia lah buat saya.. Salam Rabu Pha Is.. :)

    ReplyDelete
  8. sangat nostalgia permainan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah kak.. akak pandai maian x..? hehehe

      Delete
  9. batu seremban batu bertangkup, negeri sembilan kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..? soalan aper nih..? x penah dengar pon..

      Delete
  10. wahhh dah lama tak main haha
    waktu kecik2 dulu mmg rajin la main
    siap bawa batu tu pi sekolah :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la.. main lepas habis exam upsr dulu.. hehehe

      Delete
  11. Saya x pnh menang main btu serembn..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.. masa kat skolah dulu pun x pernah menang gak.. mai kat U ni, x ramai yg tahu main. sebab tu boleh menang.. hehehe

      Delete
  12. Wah terrornya...tahniah pha is..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau terrer, mesti dah dapat johan.. ni no. 3 je.. hehehe
      thanks..

      Delete
  13. dah lama tak main batu seremban nie...tahniah ...

    ReplyDelete
  14. lama dah x maen batu seremban. time aku dlu, org lg sker maen tutup tin dr maen batu seremban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudung tin pun aku main jugak, tapi yg tu x dapat hadiah. yg ni je yg berjaya dapat hadiah.. heheh

      Delete
  15. tahniah bpha is dapat no.3.. terbaik.. :D

    ReplyDelete
  16. amboih! majulan permainan melayu utk negara! :P

    ReplyDelete
  17. dulu aku selalu gak main batu seremban nie..nak kata power tu xde laa..nak kata lauk pun tak jugak..biasa2 jer laa..hehehe

    Regards.
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang la aku pun.. tapi dah kat U ni tak ramai yg terrer main, so, dapat jugak la naik no. 3 .. kalau kat sekolah dulu, mmg dah lama jadi lauk.. hahaha

      Delete
  18. hebat!! boleh lawan lah lepas nih..hahaha.. btw tahniah ye..=)

    terjah kfc..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom.. kalau jumpa ke dalam mana2 gathering nnti, kita lawan batu seremban.. hehe

      Delete
  19. habislah seremban dah takde batu..hehehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. x pe, kita tukar nama.. batu 7..

      Delete
  20. pergh..dapat tempat ketiga..kat pejabat IbuNoey tiap tahun ada buat sukaneka..batu seremban mesti tak tinggal punya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waa.. mesti best.. ibuNoey join x sukan tu..? hehehe

      Delete
  21. Hahaha ada pertadingan ghupenyee. Terbaiklahh dapat no 3! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi la kan, walaupun no.3.. hehehe

      Delete
  22. Wahhhh handal rupanya... tahniahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de la handal mana pun, dah kat U ni tak ramai yg lagi handal, so, ada la peluang nk menang.. kalau kat kampung dulu, mamnag dah lamam jadi "lauk".. heheh

      Delete
  23. eceeceh.. jom lambung batu bata pha is.. hih.. gurau jer yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. akak main dulu saya nk tengok.. hehehehe

      Delete
  24. Ade competition jugak permainan nie...bagusla tu, kalau tak ia akan pupus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. kalau tak ianya akan lupus macam tu je..

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal