Wednesday, December 4, 2013

WW #70 | something wrong somewhere


apa yang tak kena dengan gambar ni?

picture credited to: Saddam Shafiff Gallery

47 comments:

  1. Pha bukan main lagi dengan gaya......cantik gaya itu. hihihi

    ReplyDelete
  2. watak utama dalam gambar nie berbadan hamper sambil mata terbeliak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. watak sampingan je tuh.. watak utama yg ambik hadiah tu..

      Delete
  3. jelmaan mata terbeliak kat belakang hamper hehehhe

    ReplyDelete
  4. Tu dia. Punya besaq mata terbeliaq. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... tengok tuan mata la.. besaq jugak..

      Delete
  5. nampak mata terbeliak di belakang tu..haha gelak kuat2!!

    ReplyDelete
  6. Amboiiii nape ramai tul yg terbeliak...ker tak pecaya sbb menang? Hehehe

    ReplyDelete
  7. tak kena bila tengok mata pha is terbeliak macam tu.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  8. background belakang tu kot.. hehehe

    ReplyDelete
  9. bukan penerima hadiah tu gambar kat belakang tu.. sikit punya terbeliak tengok.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. terkejut tengok orang dapat hadiah...

      Delete
  10. Nk ckp asal semuanya hensem sgt ni?? Hehehe, jgn marah naaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. lagi terbeliak, lagi hensem.. hehehe

      Delete
  11. pha dibelakang.atau ade ade mate kucing dibelakang yg ala2 sinaran matahri tu hehe

    ReplyDelete
  12. Ada kepala keluar dari plastik hamper tu hoho.. :D

    ReplyDelete
  13. Hamper berkepala manusia..he..he

    ReplyDelete
  14. aku nampak... aku nampak... ada pokok mcm nak tumbang. hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha..!!!! bukan yg tu la.. pokok tu x de pape pun.. biasa2 je..

      Delete
  15. hamper dan kepala tu.. hahaha...

    ReplyDelete
  16. Dua2 tgk camera yang berlainan. Gahaha.

    ReplyDelete
  17. ape yang tak kena yer?.. tengok semua kena jer gaya nyer.. walaupun ada yang menjojolkan mata :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. tu la yg x kenanya.. hehehe

      Delete
  18. Mata terbeliak sebab ikat riben kuat sangat haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...