Skip to main content

WW #69 | Pesta Penang


Comments

  1. Replies
    1. kalau x leh nk gi, tengok poster je la.. hehehehe

      Delete
  2. Replies
    1. x tau lagi nk pergi ke tak.. x de kawan.. hmm..

      Delete
  3. Replies
    1. kalau nk tau best ka tak, mai la sini.. heheh

      Delete
  4. Wah best... ada battle of the band.. Salam Rabu Pha Is.. :)

    ReplyDelete
  5. dah lama x pi pesta pulau pinang... nak kena balik kmpg camni...

    ReplyDelete
  6. mcm best tapi tak dpt nak pergi la..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau x dapat pergi, dapat tengok poster je la.. hehehe

      Delete
  7. Oooo dah mula yer...pernah gak pegi 2 - 3 kali dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. waa.. lagi banyak dari pha is yg cam pernah pergi 2 kali je..

      Delete
  8. Replies
    1. ha ah.. tapi buaknnya ceruk utara sangat macam kat perlis tu.. heehe

      Delete
  9. Replies
    1. x pe la.. kalau nk dekat, boleh la datang.. :)

      Delete
  10. nanti update ek bila pergi pesta tu.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. x tau lagi saya nk pergi or tak.. x de member.. hmm..

      Delete
  11. Waaahhhh... ada pertunjukan keris antik.. pesta silat... pesta muaythai.. pesta tinju... wahhhh... :)
    tapi jauh lah pulak... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kalau x sempat, tahun depan ader.. hahaha

      Delete
  12. bestnye.. nak g euro funfair tu jee hikhik

    ReplyDelete
  13. dh lamer x ke sana...hmm....klu ada rezki...bleh larr ke sana thun nie...

    ReplyDelete
  14. nampak menarik event ini.. jauhnya la pula akak nak pergi di pulau pinang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pe la.. kalau berkesempatan nnti, boleh la datang..

      Delete
  15. Replies
    1. ha ah.. yg tu pha is pernah tengok tahun lepas..

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. fuh...pesta tinju pun ade...payah nak tengok tu...hehehe..rugi kalau ko tak pegi...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mai la tengok.. saya pernah buat persembahan demo silat kat situ tahun lepas..

      Delete
  18. Meriah...Selamat berfiesta Pha is & the geng...

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. x tau lagi nk pergi ke tak.. x de geng.. hehehe

      Delete
  20. Replies
    1. kalau jauh, x pe la.. yg mana yg dekat ni boleh la datang.. hehe

      Delete
  21. saya tidak boleh nak pergi sebab ada program lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pe la.. tengok pster je la. heheh

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Kawasaki Z250 vs Kawasaki Z250SL | specification