Wednesday, November 13, 2013

WW #65 | Kecewa

wordless wednesday...


38 comments:

  1. Sesungguhnya aku tidak memahami mu... ??

    ReplyDelete
  2. ahaha.. mmg tak boleh terima.. LOL~

    ReplyDelete
  3. Yang crush tu ok..tapi BN tu apa Pha is..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala... yg parti politik tu la kot.. heheh

      Delete
  4. Replies
    1. entah la.. tapi rasanya maksud tersurat tu dah cukup jelas.. hehehe

      Delete
  5. Tak boleh nak komen sbb tak tahu hujung pangkal... sekurang2nya kena la ada intro sikit baru sedap nak komen hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus betol.. x cepat buat spekulasi bukan2.. hehehe

      Delete
  6. Cari je lah yang lain dik oiii... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tu la.. mesti cepat2 cari org lain.. dah tak pandang dah.. hehe

      Delete
  7. pha is, macam tak faham je, macam tak faham je.. BN tu pe?.. kang sebut kang ade yang jd kontroversi lak nanti.. huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. sendiri paham ler.. betol dah tu apa yg nk disebut tu.. heheh

      Delete
  8. adakah Barisan Nasional?? hehe.. :-?

    ReplyDelete
  9. haha.. kenapa BN... by the way i follow back :)

    ReplyDelete
  10. haha, macam ni pun boleh. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pun boleh.. dunia makin maju.. hehe

      Delete
  11. BN tu sinonim dengan Barisan Nasional.. ke ada maksud lain yang dia sorang je tau.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer la tuh.. betol dah tuh.. hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...