Reunoin Raya 2013

cuti sem kali ni banyak betol reunion. mula-mula, majlis berbuka puasa di Seoul Garden, quensbay mall.. makan selepas solat maghrib, dalam pukul 8 macam tu, sampailah kami kena halau dari kedai tu sebab kedai dah nak tutup. seriusly.! hahaha..



kemudian, ada reunion beraya di rumah2 member dalam pulau. malangnya, masa tu aku tengah tension nak exam. tak dapat la nak join.

kemudian, tadi "orang kaya" aiman ada ajak pi rumah dia. ada makan-makan sikit katanya. aku pun baru je lepas exam. memang konfom pi la. akhirnya, sampai jugak di teratak "Villa Alhamdulillah" ni.. (yup, memang nama rumah tu "villa alhamdulillah". bukan aku saja2 main reka.)

ada garden

ada kolam ikan

hiasan dalaman pun lawa.

alhamdulillah, mee kuah.




sebelum ni, aku beraya dengan exam. sekarang baru lepas exam. baru boleh beraya dengan puas.. heheh. minggu depan musim kenduri kahwin pulak. ada yang sampai ke negeri sembilan. nak pergi, transport x de.

maa'ssalamah,
Pha is

Comments

  1. Seronoknya dapat berkumpul macam ni kan.

    ReplyDelete
  2. Bestnye...QB ada seoul garden erk?ekekkee...aitu sempat sopping baju raya adik jerr...xsempat nk jelajah abis abisan QB tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. kat pintu utara, tingkat 3.. hehe

      Delete
  3. Wahhh , seronoknya beraya . Nasib baik exam dah habis , boleh raya sebulan kan ? huhu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. baru boleh raya puas2.. :)

      Delete
  4. wah meriah beraya ye...selamat hari raya maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  5. bila berkumpul cenggitu memang happening.. kena 'halau' pun takpe janji puas dapat jumpa..

    psstt: itulah.. kalau dah ada suprima tu boleh gak datang beraya umah akak.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah, kan? boleh beraya jauh smpai rumah akak..

      Delete

Post a Comment