Skip to main content

Proton Menipu Dalam Promosi?

Tetiba ternampak 1 iklan ni, pasal kereta proton saga SV yang baru tu, yang khabarnya hanya RM 33, 438 OTR. Sekali pandang memang cukup murah. Ditambah pulak dengan 3 kelebihan yang agak menarik seperti :

Mampu dibeli dengan harga yang tak cekik darah
Kos selenggara berpatutan
Ciri-ciri tip top & keselamatan kelas pertama

Ditambah pula dengan promosi ansuran bulanan serendah RM 250.  Tapi, bila tengok komen dibawah, bagaikan indah khabar dari rupa. Antaranya:




untuk keterangan lanjut, lihat SINI

Comments

  1. Macam-macam cara promosi nak tarik pembeli...kena tahu kos tersembunyi

    ReplyDelete
  2. Haah....ada jugak rietta dgr...bayaran dia akan meningkat tiap thun..kira xmembebankan la....bab interest tu...xtaw plak rietta...

    ReplyDelete
  3. Lah yeke ni? Beli Bugatti Veyron je lah kalau camni

    ReplyDelete
  4. biasalah proton nak untung cpt...

    ReplyDelete
  5. Biasalah kalau benda promosi sume nak murah kan . huhu .

    ReplyDelete
  6. Sblm beli, kena tanya betul2. Tu hak kita sbg pengguna. Kalaulah saya boleh ckp 'sy xprefer proton'.. saga fuel consumption very high, seriously. Saya pakai 3tahun je.mmg memderita nk bayar minyak. Hampir Rm400 sebulan.

    proton tak tipu, cuma dia tak jelaskan sepenuhnya je saya rasa

    ReplyDelete
  7. kumpul maklumat dulu sebelum nak beli baru tau keadaan sebenar.. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi