Skip to main content

Gambar | Kota Bharu

mula pagi ni, kami ada lawatan ke Pasar Siti Khadijah. (coordinate:   6° 7'48.49"N,102°14'21.43"E) aku tak tau sebenarnya nak buat apa kat sini, sebab aku ni bukannya jenis orang yang suka membeli-belah sangat. so, sekadar tengok-tengok dan ambil gambar je la.


lepas tu, lepak kat Menara Tinjau Tambatan Diraja Kota Bharu (coordinate : 6°7'54.59"N,102°14'3.96"E).  kat sini pun sekadar melepak-lepak dan bergambar.





Comments

  1. jalan-jalan la dkt pantai, waterfall. seronok. :)

    ReplyDelete
  2. mana pantainya...tangkap gambaq dekat pantai pulak...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar pantai ada, cma x beberapa nk jadi. heheh

      Delete
  3. wah.. seronoknya berjalan-jalan..

    ReplyDelete
  4. Cantik gak pasar dia , huhu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. nmpak dalam gambar je cantik..

      Delete
  5. uish uish semat, haha baru sempat nak jengok blog (saja nak habaq :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awat? sebelom ni tak terjenguk ka..? hahah

      Delete
  6. lawa plak picta pkai miniature effect erk...xpernah lagik rietta try...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pha is mmg agak minat effect tu... tilt-shift..

      Delete
  7. Pha Is,

    Kalau bagi nampak bulatan dalam Pasar Siti Khadijah tu pun canteeekkkk !!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu, kena ambil gambar dari tingkat atas la..

      Delete
  8. cantik gambar² tu..hehe pernah pergi kelantan 1x je..:P

    ReplyDelete
  9. rindu kat kelantan.kalau balik tak sempat nak jln2 gini

    ReplyDelete
  10. posisi gambar2 yang diambil tu cantik.. ;)

    ReplyDelete
  11. Wah seronoknya Pha Is bergambar di tengah pasar Siti Khadijah. Nice shot :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gaji Ahli Farmasi

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac